.73.

Omlet i ryż z truskawkami, podany z jogurtem i wiórkami kokosowymi


Składniki:
2 jaja
łyżka mąki żytniej razowej

Dodatki:

50g brązowego ryżu (waga przed gotowaniem)
200g truskawek
2łyżki jogurtu naturalnego
łyżka wiórków kokosowych

Wykonanie:
Ubijamy białka na sztywną pianę, następnie delikatnie łączymy z żółtkiem, mąką i smażymy na oleju kokosowym.
Truskawki miksujemy i mieszamy z ryżem. Na omlet wylewamy truskawkową masę, ozdabiamy jogurtem i wiórkami.
22B/19B/73W/515kcal

***
Czy nasz organizm reaguje inaczej na lęk i strach, niż my? Czy ciało i dusza inaczej przeżywa nasze emocje? Czy istnieje takie coś jak ból fizyczny, ale tkwiący w naszej psychice?

Miesiąc leczenia biodra, a ja od lekarzy dowiedziałam się jedynie, że tak naprawdę nic mi nie jest.
To czemu nadal mnie boli?
Czy jest to wina strachu w mojej głowie? Może tak naprawdę wyleczyłam już kontuzję, ale boję się, że gdy tylko założę buty lub kolce ona wróci?
Może jest to coś w stylu lęku po upadku z konia?
Jakikolwiek lęk trzeba zwalczyć metodą szokową! W sobotę zawody, a może jutro ubiorę buty i trochę potruchtam.

22 komentarze:

  1. Ale dobrałaś paznokcie do śniadanka! :D
    Co do tekstu... wiesz, że może tak być, że ból odczuwasz głównie w głowie? Ja tak miałam, że po kontuzji kiedy miałam problem ze ścięgnami ciężko mi było wrócić do treningów, bo ciągle miałam w głowie strach, że niedoleczone, że nie ćwiczyłam itd... dlatego trzeba myśleć kochana pozytywnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też mogę tak mieć bo dużo osób mi mówiło, że nie da się tego wyleczyć i jak tylko zacznę coś robić to będzie boleć

      Usuń
  2. Muszę Ci powiedzieć, że podoba mi się estetyka, z jaką podajesz jedzenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też spadłam z konia i zwichnęłam łokieć, było to dosyć poważne, masa powikłań i operacji, 3 razy w tygodniu rehabilitacje. Istny koszmar. Też się bałam, wbiłam sobie do głowy, że jestem inwalidką, mam niesprawną rękę i już nigdy jej nie będę używać jak kiedyś. Proces pozbywania się tej myśli trwał nawet dużo niż sama rehabilitacja. Ale się udało i mam już w 100% sprawną rękę :)
    Uwielbiam omlety biszkoptowe, twój wygląda przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsze że już jest wszystko dobrze :)

      Usuń
  4. bardzo ładne zdjęcia i omlet ciekawie podany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to dopiero pyszne i jakie pożywne śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny masz kolor paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo apetyczny omlecik!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pysznie :):) wszystkie składniki mam więc na pewno wypróbuję ::):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale to musi być pyszne! Twoje propozycje też są niczego sobie i niedługo będę musiała coś wypróbować! :D swoją drogą.. śliczne fotki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. To dla mnie mód na uszy, bo bardzo mi zalezy żeby zdjecia świetnie się prezentowały

      Usuń

 

TAGI

agrest ananas awokado babeczka babeczki banan batat baton bezglutenowe biała czekolada białko bieg biozona biszkopt borówki brokuł browni brzoskwinia budyń bułka burak buty camembert catering cele chałwa chia chilli chleb chlebek ciasteczka ciastka ciasto ciecierzyca cukierki cukinia cynamon cytryna czekolada czereśnie daktyle deser drożdże drożdżówka dynia dżem fasola figa gdzie zjeść gofry goji granat granola gruszka herbata hotcakes iifym imbir inne izotonik jabłko jagody jaja jajecznica jajo jeżyny jogurt kakao kaki kalafior kanapki kandyzowane karmel karmelizowana karob kasza kasza jaglana kasza manna kasztany kawa kefir kiwi kluski knedle kokos koktajl krem kruszonka książka ksylitol kurczak kurki len lepsza ja limonka lody lunch łosoś mak makaron makowiec maliny mandarynka mandarynki mango marchew masło orzechowe maślanka mąka arachidowa mąka dyniowa mąka gryczana mąka jaglana mąka kokosowa mąka kukurydziana mąka orkiszowa mąka ryżowa mąka sezamowa migdały miód mleko mleko kokosowe morwa motywacja mus owsiano-jaglane racuszki musli na słodko na słono naleśniki nektarynka nerkowce nie śniadaniowe obiad odżywka białkowa olej kokosowy omlet orzechy orzechy laskowe orzechy włoskie oscypek otręby owsianka owsianki papaja papryka pasta sezamowa pasta słonecznikowa pasta z orzechów laskowych pestki pesto pęczak pieczarki pieczone piernik pierogi pietruszka pistacje placki placuszki płatki polenta pomarańcza pomidor popping porzeczka postanowienia poziomki pralinki primavika psychika pudding pyłek quest rabarbar recenzja recenzje ricotta rodzynki ruskie ryż rzucam cukier sałata sałatka ser ser kozi serek homogenizowany serek wiejski serniczki sernik serock sezam siemie lniane słodkie słodko słonecznik smarowidło smoothie sok sport suszone owoce suszone pomidory syrop klonowy szczypiorek szpinak śliwka śliwki śnaidanie śniadanie tahini targi tarta toffi tofu tofurnik tort tosty trening truskawki twaróg vege wanilia warszawa warzywa winogrono wiśnie woda kokosowa współpraca wypieki wytrawne wytrawnie zakupy zawody ziemniaki żurawina

Blogger news

przepisy kulinarne

Obserwatorzy

INSTAGRAM

Instagram