.123. Życiowe szanse


Batat z cynamonem, jogurtem, borówkami, bananem i masłem orzechowym

***
,,Trzeba codziennie być przygotowanym na szanse które przynosi nam życie"
Jest to cytat mojego Pana od przedsiębiorczości. Gdy go usłyszałam
od razu zapisałam go w kalendarzu, żeby go nie zapomnieć i się z wami nim podzielić.

Często tracimy czas na bezsensowne rzeczy które w pewien sposób sprawiają, że nie umiemy wykorzystać szansy którą przynosi nam los.
Przykładem mojego nauczyciela był chłopak który do 3 nad ranem grał na komputerze, a o 6miał trening pływacki. Okazało się, że na trening przyszedł trener kadry żeby wyłapać jakieś talenty, ale ten chłopak był zbyt zmęczony, żeby dać z siebie wszystko.

Nasze otoczenie jest jedną wielką szansą i to od nas zależy czy ją wykorzystamy, czy będziemy stać w miejscu i marnowali czas.
Wybór należy do ciebie!


Jesienne Superfoods

28 komentarze:

  1. Aż mi się zrobiło przykro, że nie dałam się dzisiaj sobie wyspać ;p No ale jakby co i tak będę próbować dać z siebie wszystko jakby co! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz rację, ja często tracę czas na bezsensowne rzeczy nie potrafiąc skupić sie na tym co trzeba, ale zaczynam nad tym pracować! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. musze koniecznie przygotować sobie batata na śniadanie, jeszcze w takim wydaniu nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie podane i jak zwykle mądrze napisane!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle nie tylko pysznie tu ale i motywująco. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny cytat i propozycje smakowe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie próbowałam takiego ''samego'' batata :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Batata w takiej postaci nigdy nie jadłam, ale podoba mi się jego połączenie z bananem, cynamonem i masłem orzechowym.
    A cytat bardzo mądry i życiowy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Cytat taki wyjęty z życia... Eh... Dobrze że już nie podajesz kaloryczności, wiesz, uważam że kalorie to wrzód na tyłku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez sensu podawać kalorie do ziemniaka, ale do takich bardziej wyszukanych śniadań albo wypiekow raczej będę :)

      Usuń
  10. Wspaniały cytat - co tu więcej pisać? On mówi sam za siebie.
    Uwielbiam bataty :) Kiedyś jadłam je tylko na słodko, ale ostatnio jakoś przekonałam się do wytrawnej wersji. Niemniej, takie śniadanie muszę sobie któregoś razu sprawić!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały cytat! Nigdy wcześniej go nie słyszałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śniadanie mistrzów! Wszytko wygląda wręcz obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś naprawdę mądrą dziewczyną :)

    OdpowiedzUsuń

 

TAGI

agrest ananas awokado babeczka babeczki banan batat baton bezglutenowe biała czekolada białko bieg biozona biszkopt borówki brokuł browni brzoskwinia budyń bułka burak buty camembert catering cele chałwa chia chilli chleb chlebek ciasteczka ciastka ciasto ciecierzyca cukierki cukinia cynamon cytryna czekolada czereśnie daktyle deser drożdże drożdżówka dynia dżem fasola figa gdzie zjeść gofry goji granat granola gruszka herbata hotcakes iifym imbir inne izotonik jabłko jagody jaja jajecznica jajo jeżyny jogurt kakao kaki kalafior kanapki kandyzowane karmel karmelizowana karob kasza kasza jaglana kasza manna kasztany kawa kefir kiwi kluski knedle kokos koktajl krem kruszonka książka ksylitol kurczak kurki len lepsza ja limonka lody lunch łosoś mak makaron makowiec maliny mandarynka mandarynki mango marchew masło orzechowe maślanka mąka arachidowa mąka dyniowa mąka gryczana mąka jaglana mąka kokosowa mąka kukurydziana mąka orkiszowa mąka ryżowa mąka sezamowa migdały miód mleko mleko kokosowe morwa motywacja mus owsiano-jaglane racuszki musli na słodko na słono naleśniki nektarynka nerkowce nie śniadaniowe obiad odżywka białkowa olej kokosowy omlet orzechy orzechy laskowe orzechy włoskie oscypek otręby owsianka owsianki papaja papryka pasta sezamowa pasta słonecznikowa pasta z orzechów laskowych pestki pesto pęczak pieczarki pieczone piernik pierogi pietruszka pistacje placki placuszki płatki polenta pomarańcza pomidor popping porzeczka postanowienia poziomki pralinki primavika psychika pudding pyłek quest rabarbar recenzja recenzje ricotta rodzynki ruskie ryż rzucam cukier sałata sałatka ser ser kozi serek homogenizowany serek wiejski serniczki sernik serock sezam siemie lniane słodkie słodko słonecznik smarowidło smoothie sok sport suszone owoce suszone pomidory syrop klonowy szczypiorek szpinak śliwka śliwki śnaidanie śniadanie tahini targi tarta toffi tofu tofurnik tort tosty trening truskawki twaróg vege wanilia warszawa warzywa winogrono wiśnie woda kokosowa współpraca wypieki wytrawne wytrawnie zakupy zawody ziemniaki żurawina

Blogger news

przepisy kulinarne

Obserwatorzy

INSTAGRAM

Instagram