.122. Sernik dyniowy/bez jajek/ bezglutenowy


Dyniowy sernik z tahini i kawa z kardamonem



Składniki:
spód:

100g płatków owsianych
40g daktyli namoczonych w wodzie
łyżka oleju sezamowego
łyżka tahini
2łyżki wody
cynamon


masa serowa:

300g dyni
słód (u mnie stevia)
250g chudego twarogu
łyżka lnu mielonego + gorąca woda
60g mąki kukurydzianej
20g oleju kokosowego

Wykonanie:

Połowę płatków miksujemy z daktylami, olejem, wodą i pastą sezamową. Następnie powstałą masę mieszamy z resztą płatków i cynamonem. Całość wykładamy na blaszkę wyłożoną papierem do pieczenia i pieczemy 10min w 200stopniach.
 Dynię gotujemy lub pieczemy do miękkości, a następnie miksujemy ją z twarogiem i lnem.
Olej kokosowy rozpuszczamy i powoli dodajemy do masy serowej, jednocześnie mieszając. Na koniec słodzimy i dodajemy mąkę. Bardzo dokładnie łączymy składniki i wykładamy na upieczony spód. Całość pieczemy godzinę w 170stopniach i zostawiamy do ostygnięcia. Najlepiej zostawić na noc w stygnącym piekarniku

1/4 ciasta
16B/14T/45W/362kcal
***Brakuje mi godzin w ciągu dnia!
Mam taki napięty grafik i tyle chciałabym jeszcze zrobić, że brakuje mi czasu na spanie, picie czy chodzenie do toalety.
Podziwiam swoje ambicje, ale czy uda mi się w październiku połączyć:

-naukę (chcę mieć średnią 5.2)
-prace
-pole dance (chcę się zapisać!!!)
-treningi (od 15 do 17)
-gotowanie i prowadzenie bloga ♥
-życie towarzyskie i rodzinne
-spontanicznie siłownie, basen i zawody

Chyba przetestuję w październiku swoje możliwości.
Jeśli podołam to będę SUPER GYM HERO!

Jesienne Superfoods

44 komentarze:

  1. Też myślałam o dyniowym serniku, ale ze względu na oszczędność prądu zrezygnowałam z włączania piekarnika. Za to mogę nacieszyć oczu Twoim ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudowny kolor i smak pewnie taki sam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że zrobiłaś więcej tego sernika. Mam nadzieję, że się podzielisz!
    Też zdecydowanie brakuje mi godzin w dobie :<

    OdpowiedzUsuń
  4. chcę ten sernik, rewelacyjny kolor a co dopiero smak.. właśnie za te serniki również tak bardzo kocham jesień:D
    jak człowiek jest odpowiednio zorganizowany i zmotywowany to można wszystkiemu sprostać.. chociaż przyznaję otwarcie, Twój plan trochę mnie.. zszokował? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sernik uwielbiam, a dyniowego jeszcze nigdy nie jadłam! To jest wspaniały pomysł na wykorzystanie dyni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sernik dyniowy, coś niesamowitego eksplozja smaku i delikatności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam! Też przymierzam się do takiego sernika, zazwyczaj robię dużo puree dyniowego, a potem przez kilka dni to puree wszędzie dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, faktycznie masz mnóstwo na głowie, dobra organizacja to podstawa :) ja trochę tęsknię za dniami wypełnionymi po brzegi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam tak napięty grafik i nie mam pojęcia jak wszystko pogodzić, ale chyba będę musiała ograniczyć te mnie ważne rzeczy, choć nie zrezygnuję z żadnej!
    A i sernik genialny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja prowadzę kalendarz i wszystko zapisuje. Bardzo pomocne:)

      Usuń
  10. koniecznie muszę upiec sernik dyniowy w tym sezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No nie moge sie napatrzec na to zdjecie xd pysznosci <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda obłędnie!
    I wooow zmieniłaś tło, dopiero teraz zauważyłam :P

    OdpowiedzUsuń
  13. a na jaką formę to ciasto ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ambitne masz plany :) Powodzenia :)
    A ten sernik to marzenie po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny przepis! Muszę spróbować sernika z dynią :)
    Pozdrawiam i zapraszam na www.smallhomebakery.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sernik wygląda obłędnie ! Jeśli smakuję tak jak wygląda to w 100% jestem gotowa przejść na jedzenie bez glutenu :) Trzymam kciuki, żeby udało Ci się sprostać wszystkich zajęciom od października ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo. Ja sama mogę jeść gluten, ale kocham takie przepisy :) i zawsze zaznaczam żeby innym było łatwiej :)

      Usuń
  17. piękny :), musiał być bardzo smaczny :)

    OdpowiedzUsuń

 

TAGI

agrest ananas awokado babeczka babeczki banan batat baton bezglutenowe biała czekolada białko bieg biozona biszkopt borówki brokuł browni brzoskwinia budyń bułka burak buty camembert catering cele chałwa chia chilli chleb chlebek ciasteczka ciastka ciasto ciecierzyca cukierki cukinia cynamon cytryna czekolada czereśnie daktyle deser drożdże drożdżówka dynia dżem fasola figa gdzie zjeść gofry goji granat granola gruszka herbata hotcakes iifym imbir inne izotonik jabłko jagody jaja jajecznica jajo jeżyny jogurt kakao kaki kalafior kanapki kandyzowane karmel karmelizowana karob kasza kasza jaglana kasza manna kasztany kawa kefir kiwi kluski knedle kokos koktajl krem kruszonka książka ksylitol kurczak kurki len lepsza ja limonka lody lunch łosoś mak makaron makowiec maliny mandarynka mandarynki mango marchew masło orzechowe maślanka mąka arachidowa mąka dyniowa mąka gryczana mąka jaglana mąka kokosowa mąka kukurydziana mąka orkiszowa mąka ryżowa mąka sezamowa migdały miód mleko mleko kokosowe morwa motywacja mus owsiano-jaglane racuszki musli na słodko na słono naleśniki nektarynka nerkowce nie śniadaniowe obiad odżywka białkowa olej kokosowy omlet orzechy orzechy laskowe orzechy włoskie oscypek otręby owsianka owsianki papaja papryka pasta sezamowa pasta słonecznikowa pasta z orzechów laskowych pestki pesto pęczak pieczarki pieczone piernik pierogi pietruszka pistacje placki placuszki płatki polenta pomarańcza pomidor popping porzeczka postanowienia poziomki pralinki primavika psychika pudding pyłek quest rabarbar recenzja recenzje ricotta rodzynki ruskie ryż rzucam cukier sałata sałatka ser ser kozi serek homogenizowany serek wiejski serniczki sernik serock sezam siemie lniane słodkie słodko słonecznik smarowidło smoothie sok sport suszone owoce suszone pomidory syrop klonowy szczypiorek szpinak śliwka śliwki śnaidanie śniadanie tahini targi tarta toffi tofu tofurnik tort tosty trening truskawki twaróg vege wanilia warszawa warzywa winogrono wiśnie woda kokosowa współpraca wypieki wytrawne wytrawnie zakupy zawody ziemniaki żurawina

Blogger news

przepisy kulinarne

Obserwatorzy

INSTAGRAM

Instagram