.189. Weekend w Żaganiu (zdj)

Bio pieczywo z serem, jajkiem i szczypiorkiem

***

Ci co śledzą mnie na snapie (majaaa1310) wiedzą co się działo, a reszta zaraz się dowie.

Sobota:


W kalendarzu już od dłuższego czasu przy dacie 19 marca było napisane dużymi literami MISTRZOSTWA POLSKI W PRZEŁAJACH.
Brzmi stresująco, więc żeby walczyć z tym negatywnym uczuciem zaprosiłam do siebie na noc przyjaciółkę, która na zawodach była moim osobistym fotografem.
Rano poszłyśmy do sklepu kupić jedzonko na drogę...no ale typowe kobiety...
Zobaczyłyśmy po drodze ciuchy sportowe. Tak właśnie zamiast z jedzeniem ona wróciła z topem, a ja ze spodenkami.
Od razu po zakupach pojechałyśmy do Żagania. Jeszcze nigdy nie widziałam tyle błota na trasie, ale w końcu to przełaj.



Rozgrzewając się szukałam w tłumie kilku numerków startowych które mi podesłałyście, niestety znalazłam się tylko z jedną cudowną osóbką i to przed samym startem.
Szybkie ,,powodzenia'' i rura!



Szczerze mówiąc się podłamałam, myślałam że jestem w lepszej formie,
trener też obstawiał lepsze miejsce.
UWAGA!
Nie umiem się zmęczyć na zawodach. Nie umiem pobiec na maxa. moje życiówki potrafią się różnić o nawet minutę (jeśli chodzi o 3km stadion). Boję się! Tylko najgorzej, że tak naprawdę nie wiem czego. Może zmęczenia, no ale na treningach też się męczę. Może, że nie dobiegnę... hmm nie! Może, że będę ostatnia.. nie, bo umiem przegrywać
(,,Mogę być ostatni w hierarchii, każdy ma inny ranking")
Więc podsumowując, nie wiem czego się boję ale muszę się dowiedzieć bo marzenia same się nie spełnią!

Niedziela:
,,Wczoraj rzuciłam bieganie, więc dzisiaj jadę na dyszkę"
Postanowiłam się odkuć, na moim koronnym dystansie!
Przed biegiem trafiłam na dekorację Mistrzów Polski Seniorów.
Miałam okazję porozmawiać z moją idolką Angeliką Cichocką. Dało mi to ogromną motywację, chyba każdy chcę usłyszeć ,,powodzenia" od idola.


Więc moja moc:16 w OPEN na 136 kobiet
Podobne tempo, no ale w końcu DŁUGODYSTANSOWY SPRINTER!



10 komentarze:

  1. Nic dodać nic ująć , było cudownie <3 gratuluje !! (już chyba po raz setny xd)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawie świąteczne śniadanko :D
    Nie trać wiary w siebie i w swoje możliwości NIGDY!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam na snapie! :D Gratuluje serdecznie i zazdroszczę, bo sama tęsknię za tymi emocjami jakie wywołują zawody. <3 Też brałam udział w mistrzostwach polski parę lat temu, więc naprawdę wiem co to za nerwy, ale i jaka radość! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeśli mogę się zapytać, czemu już nie startujesz?:)

      Usuń
  4. Gratuluję! :D
    Takie kanapki to bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oho! :D Z tego co kojarzę, znajome mega super bliźniaczki z mojego miasta i starej szkoły też startowały w biegach w Żaganiu :D Suuuper sprawa. :D
    PS.Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) nie kojarzę żadnych bliźniaczek, ale było tak tyleee ludu! :)

      Usuń

 

TAGI

agrest ananas awokado babeczka babeczki banan batat baton bezglutenowe biała czekolada białko bieg biozona biszkopt borówki brokuł browni brzoskwinia budyń bułka burak buty camembert catering cele chałwa chia chilli chleb chlebek ciasteczka ciastka ciasto ciecierzyca cukierki cukinia cynamon cytryna czekolada czereśnie daktyle deser drożdże drożdżówka dynia dżem fasola figa gdzie zjeść gofry goji granat granola gruszka herbata hotcakes iifym imbir inne izotonik jabłko jagody jaja jajecznica jajo jeżyny jogurt kakao kaki kalafior kanapki kandyzowane karmel karmelizowana karob kasza kasza jaglana kasza manna kasztany kawa kefir kiwi kluski knedle kokos koktajl krem kruszonka książka ksylitol kurczak kurki len lepsza ja limonka lody lunch łosoś mak makaron makowiec maliny mandarynka mandarynki mango marchew masło orzechowe maślanka mąka arachidowa mąka dyniowa mąka gryczana mąka jaglana mąka kokosowa mąka kukurydziana mąka orkiszowa mąka ryżowa mąka sezamowa migdały miód mleko mleko kokosowe morwa motywacja mus owsiano-jaglane racuszki musli na słodko na słono naleśniki nektarynka nerkowce nie śniadaniowe obiad odżywka białkowa olej kokosowy omlet orzechy orzechy laskowe orzechy włoskie oscypek otręby owsianka owsianki papaja papryka pasta sezamowa pasta słonecznikowa pasta z orzechów laskowych pestki pesto pęczak pieczarki pieczone piernik pierogi pietruszka pistacje placki placuszki płatki polenta pomarańcza pomidor popping porzeczka postanowienia poziomki pralinki primavika psychika pudding pyłek quest rabarbar recenzja recenzje ricotta rodzynki ruskie ryż rzucam cukier sałata sałatka ser ser kozi serek homogenizowany serek wiejski serniczki sernik serock sezam siemie lniane słodkie słodko słonecznik smarowidło smoothie sok sport suszone owoce suszone pomidory syrop klonowy szczypiorek szpinak śliwka śliwki śnaidanie śniadanie tahini targi tarta toffi tofu tofurnik tort tosty trening truskawki twaróg vege wanilia warszawa warzywa winogrono wiśnie woda kokosowa współpraca wypieki wytrawne wytrawnie zakupy zawody ziemniaki żurawina

Blogger news

przepisy kulinarne

Obserwatorzy

INSTAGRAM

Instagram