.188. Brokuły w plackach

Brokułowe placuszki z jogurtem greckim, wiórkami i granatem

Składniki:jajo
3łyżki mąki (u mnie ryżowa)
pół ugotowanego brokuła
pół łyżeczki proszku do pieczenia
łyżka ksylitolu

Wykonanie:
Brokuł w miarę możliwości odsączamy z nadmiernej ilości wody. Dodajemy do niego mąkę, jajko, proszek do pieczenia, ksylitol i wszystko miksujemy na gładką masę, powinna mieć konsystencje gęstej śmietany. W zależności od konsystencji dodajemy wodę lub mąkę. Smażymy na rozgrzanej patelni z dwóch stron.

***
Przepis ten wymyśliłam 3lata temu! |

Przyznam się, że wstyd mi, że nie dodaję ostatnio żadnych postów i ogólnie mało mnie tu.

W poprzedni weekend były Mistrzostwa Polski LZS w biegach przełajowych i spotkało mnie na nich coś bardzo miłego.
Po biegu podeszła do mnie jakaś dziewczyna, przytuliła mnie i powiedziała że było dobrze. Byłam tak zmęczona, że nawet nie zapytałam o imię. Jesteście ogromnym wsparciem dla mnie i ja chcę być dla was! Choć nie ukrywam, że stresuje mnie to, że niektóre osoby które mnie czytają spotykam na zawodach. Boję się, że przestanę być dla was motywacją!
Jeżeli ktoś wybiera się 19marca do Żagania to piszcie, chętnie pogadam, pocieszę, zmotywuję i będę gorąco kibicować oczywiście też liczę na doping na trasie! haha

Miłego dnia życzy wam Kózka Maja Gazela ♥

24 komentarze:

  1. z brokuła? nie wpadłabym na to :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Brokuł w plackach? I to na słodko?
    Muszę koniecznie spróbować! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wymiatają!: )
      mój pierwszy fit przepis w życiu :)

      Usuń
  3. No to może do zobaczenia w Żaganiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to miłe ze strony tej dziewczyny!

    platki-owsiane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, do zrobienia! Uwielbiam ten zielony kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, zwłaszcza w połączeniu z czerwienią :)

      Usuń
  6. Nigdy chyba jeszcze nie widziałam wykorzystania brokuła na słodko! Fajny pomysł. Chciałabym się przełamać i przekonać jak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo apetycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to brokuła zjem w każdej postaci. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Brokuła w plackach jeszcze nie jadłam. :D Jestem po cukinii w wypiekach, także brokuł przede mną :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super placki, podobają mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super placki, podobają mi się :-)

    OdpowiedzUsuń

 

TAGI

agrest ananas awokado babeczka babeczki banan batat baton bezglutenowe biała czekolada białko bieg biozona biszkopt borówki brokuł browni brzoskwinia budyń bułka burak buty camembert catering cele chałwa chia chilli chleb chlebek ciasteczka ciastka ciasto ciecierzyca cukierki cukinia cynamon cytryna czekolada czereśnie daktyle deser drożdże drożdżówka dynia dżem fasola figa gdzie zjeść gofry goji granat granola gruszka herbata hotcakes iifym imbir inne izotonik jabłko jagody jaja jajecznica jajo jeżyny jogurt kakao kaki kalafior kanapki kandyzowane karmel karmelizowana karob kasza kasza jaglana kasza manna kasztany kawa kefir kiwi kluski knedle kokos koktajl krem kruszonka książka ksylitol kurczak kurki len lepsza ja limonka lody lunch łosoś mak makaron makowiec maliny mandarynka mandarynki mango marchew masło orzechowe maślanka mąka arachidowa mąka dyniowa mąka gryczana mąka jaglana mąka kokosowa mąka kukurydziana mąka orkiszowa mąka ryżowa mąka sezamowa migdały miód mleko mleko kokosowe morwa motywacja mus owsiano-jaglane racuszki musli na słodko na słono naleśniki nektarynka nerkowce nie śniadaniowe obiad odżywka białkowa olej kokosowy omlet orzechy orzechy laskowe orzechy włoskie oscypek otręby owsianka owsianki papaja papryka pasta sezamowa pasta słonecznikowa pasta z orzechów laskowych pestki pesto pęczak pieczarki pieczone piernik pierogi pietruszka pistacje placki placuszki płatki polenta pomarańcza pomidor popping porzeczka postanowienia poziomki pralinki primavika psychika pudding pyłek quest rabarbar recenzja recenzje ricotta rodzynki ruskie ryż rzucam cukier sałata sałatka ser ser kozi serek homogenizowany serek wiejski serniczki sernik serock sezam siemie lniane słodkie słodko słonecznik smarowidło smoothie sok sport suszone owoce suszone pomidory syrop klonowy szczypiorek szpinak śliwka śliwki śnaidanie śniadanie tahini targi tarta toffi tofu tofurnik tort tosty trening truskawki twaróg vege wanilia warszawa warzywa winogrono wiśnie woda kokosowa współpraca wypieki wytrawne wytrawnie zakupy zawody ziemniaki żurawina

Blogger news

przepisy kulinarne

Obserwatorzy

INSTAGRAM

Instagram