.214. Limonkowy napój izotoniczny



Składniki:

woda 400ml
sok z 2 limonek
łyżka miodu ( u mnie HUZAR) 
szczypta soli himalajskiej


Co masz z tego i dlaczego warto? 


Ten izotonik nawadnia, dostarcza minerałów i energii

Limonka -zawiera bioflawonoidy, które mają właściwości antyoksydacyjne, zwalczają one wolne rodniki. Sok z limonki rozrzedza żółć, przez co ułatwia jej przepływ, przez co poprawia pracę wątroby. Zapewnia ona również równowagę kwasowo-zasadową, pozwala kontrolować poziom glukozy we krwi, oraz zwiększa odporność organizmu
Miódzawiera duże ilości mikroelementów: potas, chlor, fosfor, magnez, wapń, żelazo, molibden,  mangan i kobalt oraz witamin: A, B1, B2, B6, B12, C, kwas foliowy, pantotenowy i biotynę. Działa przeciwbiegunkowo ;)  Leczy także schorzenia wątroby i dróg żółciowych




Przy zbliżających się upałach nawodnienie jest szczególnie istotne, dlatego polecam domowej roboty izotoniki, które świetnie sprawdzą się na treningach ale i na długich spacerach w słoneczne popołudnie.



2 komentarze:

 

TAGI

agrest ananas awokado babeczka babeczki banan batat baton bezglutenowe biała czekolada białko bieg biozona biszkopt borówki brokuł browni brzoskwinia budyń bułka burak camembert catering cele chałwa chia chilli chleb chlebek ciasteczka ciastka ciasto ciecierzyca cukierki cukinia cynamon cytryna czekolada czereśnie daktyle deser drożdże drożdżówka dynia dżem fasola figa gdzie zjeść gofry goji granat granola gruszka herbata hotcakes iifym imbir inne izotonik jabłko jagody jaja jajecznica jajo jeżyny jogurt kakao kaki kalafior kanapki kandyzowane karmel karmelizowana karob kasza kasza jaglana kasza manna kasztany kawa kefir kiwi kluski knedle kokos koktajl krem kruszonka kurczak kurki len lepsza ja limonka lody lunch łosoś mak makaron makowiec maliny mandarynka mandarynki mango marchew masło orzechowe maślanka mąka arachidowa mąka dyniowa mąka gryczana mąka jaglana mąka kokosowa mąka kukurydziana mąka orkiszowa mąka ryżowa mąka sezamowa migdały miód mleko mleko kokosowe morwa motywacja mus owsiano-jaglane racuszki musli na słodko na słono naleśniki nektarynka nerkowce nie śniadaniowe obiad odżywka białkowa olej kokosowy omlet orzechy orzechy laskowe orzechy włoskie oscypek otręby owsianka papaja papryka pasta sezamowa pasta słonecznikowa pasta z orzechów laskowych pestki pesto pęczak pieczarki pieczone piernik pierogi pietruszka pistacje placki placuszki płatki polenta pomarańcza pomidor popping porzeczka postanowienia poziomki pralinki primavika psychika pudding pyłek quest rabarbar recenzja recenzje ricotta rodzynki ruskie ryż rzucam cukier sałata sałatka ser ser kozi serek homogenizowany serek wiejski serniczki sernik sezam siemie lniane słodkie słodko słonecznik smarowidło smoothie sok sport suszone owoce suszone pomidory syrop klonowy szczypiorek szpinak śliwka śliwki śnaidanie śniadanie tahini targi tarta toffi tofu tofurnik tort tosty trening truskawki twaróg vege wanilia warszawa warzywa winogrono wiśnie woda kokosowa współpraca wypieki wytrawne wytrawnie zakupy zawody ziemniaki żurawina

Blogger news

Obserwatorzy

INSTAGRAM

Instagram