.139. Orkiszowo-kokosowe naleśniki z malinowym twarożkiem


Orkiszowo-kokosowe naleśniki z malinowym twarożkiem i granatem






 
Składniki:
50g mąki orkiszowej typ 2000
20g mąki kokosowej
jajo
woda gazowana

Dodatki:

100g twarogu półtłustego
100g malin
100g granatu

Wykonanie:

Mąkę mieszamy z odrobiną wody gazowanej, dodajemy jajo i dokładnie mieszamy. Wlewamy wodę dopóki nie uzyskamy odpowiedniej konsystencji.
Ciasto odstawiamy na 10min, a następnie smażymy naleśniki.
Twaróg miksujemy z malinami i nakładamy na nasze cieplutkie naleśniki.
36B/16T/74W/525kcal
***
,,Przechodź spokojnie przez hałas i pośpiech, i pamiętaj, jaki spokój można znaleźć w ciszy.''
Pomimo, że jestem bardzo zabieganą osobą, z milionem spraw na głowie i można by pomyśleć, że hałas i pośpiech to moja natura.
Jednak nic bardziej mylnego.
Bardzo lubię swoje życie, ale staram się żeby było jak najbardziej się tylko da harmonijne.
Kocham wieczory z dobrą książką, muzyką i spokojem.
Teraz również muszę się przyzwyczaić do spokoju na treningu. Mimo, że jestem na stadionie z moją grupą i trenerem to ja testem kompletnie sama ze swoim treningiem, bo tylko ja biegam.
Czasem porobię z kimś siłę biegową lub się rozgrzeję, ale na tym się kończy.
Słyszę od innych ,,co sie tak sama męczysz? mi by się nie chciało.." itp
Myślicie, że mi się chce?
Na blogu pojawia się mniej przemyśleń bo nie mam ich z kim wymyślać...
ale sama wybrałam! To ja chciałam właśnie tą grupę i tego trenera!
Nie żałuję, choć każdy trening jest walką z samotnością, ale tak jest na starcie. Jestem wtedy tylko ja, bo walczę sama ze sobą!

32 komentarze:

  1. Oj ten malinowy twarożek, ma taki piękny kolor! Może jednak czasem warto rozejrzeć się dookoła? Jest wielu wspaniałych, dobrze nastawionych ludzi, a życie w przyjaźni z innymi jest przyjemniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, tylko nie mam wyboru robić z kimś treningu :(

      Usuń
  2. Wygląda wspaniale i tak wesoło przez te śliczne pastelowe kolory ! Aż ślinka leci na sam widok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dziekuję, w takie szare poranki trzeba zjeść chociaż radosne śniadanie :)

      Usuń
  3. Wygląda cudownie, a ten malinowy twarożek ma przepiękny kolor. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pozytywne kolory :)
    "go the extra mile - it's never crowded " : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te nalesniki Ci wyszły i zazdroszczę malin *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe i ten malinowy twarożek, porywam :>

    OdpowiedzUsuń
  7. walka sama ze sobą jest chyba najtrudniejsza, ale najcenniejsza więc warto :)
    piekne, zdjęcia, piękne naleśniki, takie pozytywne kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za miłe słowa i zgadzam sie że walka sama ze sobą jest najtrudniejsza

      Usuń
  8. Och, kokos… Zmieniłabym tylko tę mąkę i wcinałabym aż uszy by mi się trzęsły. :D Prześliczne serduszko na naleśniku. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ulala.. ależ pyszności <3 i jakie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakieś te Twoje przemyślenia są smutne tym razem czy mi się tak tylko wydaje? :) trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  11. Pod względem smaku, zjadłabym oddzielnie maliny, twarożek i granata, ale wizualnie to wszystko wygląda przecudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, mi tam bardzo smakowało to połacznie : )

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

 

TAGI

agrest ananas awokado babeczka babeczki banan batat baton bezglutenowe biała czekolada białko bieg biozona biszkopt borówki brokuł browni brzoskwinia budyń bułka burak buty camembert catering cele chałwa chia chilli chleb chlebek ciasteczka ciastka ciasto ciecierzyca cukierki cukinia cynamon cytryna czekolada czereśnie daktyle deser drożdże drożdżówka dynia dżem fasola figa gdzie zjeść gofry goji granat granola gruszka herbata hotcakes iifym imbir inne izotonik jabłko jagody jaja jajecznica jajo jeżyny jogurt kakao kaki kalafior kanapki kandyzowane karmel karmelizowana karob kasza kasza jaglana kasza manna kasztany kawa kefir kiwi kluski knedle kokos koktajl krem kruszonka książka ksylitol kurczak kurki len lepsza ja limonka lody lunch łosoś mak makaron makowiec maliny mandarynka mandarynki mango marchew masło orzechowe maślanka mąka arachidowa mąka dyniowa mąka gryczana mąka jaglana mąka kokosowa mąka kukurydziana mąka orkiszowa mąka ryżowa mąka sezamowa migdały miód mleko mleko kokosowe morwa motywacja mus owsiano-jaglane racuszki musli na słodko na słono naleśniki nektarynka nerkowce nie śniadaniowe obiad odżywka białkowa olej kokosowy omlet orzechy orzechy laskowe orzechy włoskie oscypek otręby owsianka owsianki papaja papryka pasta sezamowa pasta słonecznikowa pasta z orzechów laskowych pestki pesto pęczak pieczarki pieczone piernik pierogi pietruszka pistacje placki placuszki płatki polenta pomarańcza pomidor popping porzeczka postanowienia poziomki pralinki primavika psychika pudding pyłek quest rabarbar recenzja recenzje ricotta rodzynki ruskie ryż rzucam cukier sałata sałatka ser ser kozi serek homogenizowany serek wiejski serniczki sernik serock sezam siemie lniane słodkie słodko słonecznik smarowidło smoothie sok sport suszone owoce suszone pomidory syrop klonowy szczypiorek szpinak śliwka śliwki śnaidanie śniadanie tahini targi tarta toffi tofu tofurnik tort tosty trening truskawki twaróg vege wanilia warszawa warzywa winogrono wiśnie woda kokosowa współpraca wypieki wytrawne wytrawnie zakupy zawody ziemniaki żurawina

Blogger news

przepisy kulinarne

Obserwatorzy

INSTAGRAM

Instagram