.184. Obóz: przygotowania, jedzenie

Omlet jaglany z jogurtem orzechowym, granatem i woda z magnezem

***

Do obozu coraz bliżej!
Jutro wizyta u lekarza sportowego (w ostatniej chwili przypomniało mi się, że mam nieważne zezwolenie na trenowanie)
Później ostatnie zakupy: szampon, chusteczki, woda, coś na drogę..
Wieczorem pakowanie się! Dobrze, że już mam powykładane co zabieram i zastanawia mnie jedno:
CZY JA SIĘ WYPROWADZAM CZY JADĘ NA OBÓZ?

Jak zwykle biorę jakieś książki (bo liczę, że znajdę chwilę na czytanie..), wiadomo dodatkowy kilogram się przyda. Dzienniczek treningowy, kubek, herbaty, wałek, tejpy, leki, maści, compresje, ubrania i buty.

A tu trochę inne zaopatrzenie, bo 3000kcal dziennie z czegoś będzie trzeba brać!



izotonik
białko (smak nugatowy MIAZGA!)
bakalie
questy
sezamki
batony konopne proteinowe (raw, bio)
napije proteinowe z mlekovity




Pewnie kilku osobą się rzuciła w oczy pewna liczba, mianowicie: 3000!
Nie, nie pomyliłam się i zamiast 2 napisałam 3!
 Dostałam ostatnio kilka pytań o jedzenie na obozie..
JA TAM JADĘ TRENOWAĆ, A NIE SIĘ ODCHUDZAĆ!
Coś czuję, że będzie ciężko, bo to dużo jedzenia, a ja na obozach nie mam nigdy apetytu.
Rozumiecie, że pomimo tylu treningów najadam się jedną kanapką z jajkiem.. a niby sport i góry podkręcają apetyt.. pfff
Mam nadzieję, że będzie pyszne jedzonko i tego mi życzcie!

Postanowiłam sobie nie okazywać słabości na obozie i nie skreślać siebie z góry.

Koniec z kryzysami bo mam plan na luty i nie ma mowy żeby się poddać.


18 komentarze:

  1. Świetny omlet :) A te 3000 kalorii to jest wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż za pożywny omlecik. Wygląda smakowicie (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że przygotowania całą parą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. udanego obozu! na pewno będzie dobrze :D
    musze poszukać tych proteinowych napojów z Mlekovity!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam w auchanie, widziałam też w intermarche ;)

      Usuń
  5. hahah mam wrażenie że opisujesz mnie XD Tak samo jak Ty jutro odwiedzam sportowego (z tej samej przyczyny XD) no i u mnie również przygotowania do obozu wyglądają identycznie :D Ale u mnie obóz dopiero w lutym w ferie ^^
    a omlecik świetny :3
    Udanego obozu kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pół roku nie ważne zezwolenie przez chorobe serca a ja 2dni przed kardiolog i dzień przed sportowy- standart

      Usuń
  6. Dzięki za inspirację! :3 Zaraz po sesji też mam obóz, tyle, że pierwszy raz na weganie, tez się boję o kalorie :v Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko.. ja np nienawidzę schabowych, pulpetów a często są na obozach i jem np 4miski zupy XD

      Usuń
  7. Udanego wyjazdu :)
    Podoba mi się ten omlet, uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki fajny króliczek! :)
    Lubię te napoje z mlekovity. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałbym zapytać o jedną rzecz dotyczącą przepisu an ciasto marchewkowe (157). W składnikach wyszczególniono 2 jajka i 3 białka. W którym momencie dodajemy 2 całe jajka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żółtka zmiksowałam z bananem, a białka ubiłam :D

      Usuń

 

TAGI

agrest ananas awokado babeczka babeczki banan batat baton bezglutenowe biała czekolada białko bieg biozona biszkopt borówki brokuł browni brzoskwinia budyń bułka burak buty camembert catering cele chałwa chia chilli chleb chlebek ciasteczka ciastka ciasto ciecierzyca cukierki cukinia cynamon cytryna czekolada czereśnie daktyle deser drożdże drożdżówka dynia dżem fasola figa gdzie zjeść gofry goji granat granola gruszka herbata hotcakes iifym imbir inne izotonik jabłko jagody jaja jajecznica jajo jeżyny jogurt kakao kaki kalafior kanapki kandyzowane karmel karmelizowana karob kasza kasza jaglana kasza manna kasztany kawa kefir kiwi kluski knedle kokos koktajl krem kruszonka książka ksylitol kurczak kurki len lepsza ja limonka lody lunch łosoś mak makaron makowiec maliny mandarynka mandarynki mango marchew masło orzechowe maślanka mąka arachidowa mąka dyniowa mąka gryczana mąka jaglana mąka kokosowa mąka kukurydziana mąka orkiszowa mąka ryżowa mąka sezamowa migdały miód mleko mleko kokosowe morwa motywacja mus owsiano-jaglane racuszki musli na słodko na słono naleśniki nektarynka nerkowce nie śniadaniowe obiad odżywka białkowa olej kokosowy omlet orzechy orzechy laskowe orzechy włoskie oscypek otręby owsianka owsianki papaja papryka pasta sezamowa pasta słonecznikowa pasta z orzechów laskowych pestki pesto pęczak pieczarki pieczone piernik pierogi pietruszka pistacje placki placuszki płatki polenta pomarańcza pomidor popping porzeczka postanowienia poziomki pralinki primavika psychika pudding pyłek quest rabarbar recenzja recenzje ricotta rodzynki ruskie ryż rzucam cukier sałata sałatka ser ser kozi serek homogenizowany serek wiejski serniczki sernik serock sezam siemie lniane słodkie słodko słonecznik smarowidło smoothie sok sport suszone owoce suszone pomidory syrop klonowy szczypiorek szpinak śliwka śliwki śnaidanie śniadanie tahini targi tarta toffi tofu tofurnik tort tosty trening truskawki twaróg vege wanilia warszawa warzywa winogrono wiśnie woda kokosowa współpraca wypieki wytrawne wytrawnie zakupy zawody ziemniaki żurawina

Blogger news

przepisy kulinarne

Obserwatorzy

INSTAGRAM

Instagram