.154. Warunek biegania


Orkiszowe kokosowe placuszki z granatem, orzechami, popcornem i deserem jabłkowy

Składniki:

70g mąki orkiszowej
jajo
łyżka ksylitolu
10g wiórków kokosowych
1/3szklanki mleka kokosowego

Dodatki:

70g deseru jabłkowego od Primavika
orzechy laskowe
popcorn
granat

Właściwości:
Wszystkie składniki dokładnie mieszamy do uzyskania gładkiej konsystencji.
Smażymy placuszki na nagrzanej patelni z dwóch stron. Podajemy z dodatkami.

***
Wczoraj byłam u ortopedy sportowego.
Ogółem jest to niezwykły lekarz, na pierwszej wizycie po 5min powiedział mi, że jestem wcześniakiem, urodziłam się przez cesarkę, nie uczę się ale mam dobre oceny, że jestem perfekcjonistką. I to wszystko wyczytał z postawy ciała! SZOK!
Wczoraj była druga wizyta. Rozmawiałam z nim o poprawie wyników (na treningu). Tata wspomniał o mojej blokadzie na zawodach. Jako, że jest to lekarz sportowy powiedział, że już się z tym spotkał. Powiedział, że jeżeli tego nie pokonam mogę być najlepsza (widzi moją technikę, bo robię ćwiczenia u niego) ale to będzie kończyć się na treningach, że w każdym sezonie będę miała kontuzje ze strachu przed tym, że nie dam rady.
Kazał mi postawić sobie cel na najbliższe zawody.
Albo wygram albo kończę z bieganiem. W Ameryce nie liczą się czasy, jeśli byłeś 1-wygrałeś, byłeś 2-przegrałeś.

Zgodziłam się na warunki..
Jeśli 11 na zawodach nie wygram kończę z bieganiem.
Obiecał mi, że jeżeli tego dokonam, a jestem wstanie to moja zapora minie. Jeżeli nie dam rady to nigdy tego nie pokonam więc zawodowe bieganie nie ma sensu..

Trener i lekarz uważają że mogę dojść na Mistrzostwa Polski. Tylko czemu ja w to nie wierze?

25 komentarze:

  1. Jakie pyszne połączenie smaków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama mam podobny problem jak ty, z tym że ja trenuje pływanie. Na treningach wszystko super, a jak przychodzi do zawodów to się spalam i nie płynę tak dobrze jak mnie na to stać. Boje się że nie wytrzymam całego dystansu i zdechnę. Czasami sobie z tym radzę, ale tylko na zawodach, które są niskiej rangi. Jedynym sposobem jaki mi w miarę pomaga jest to, że przed startem myśle sobie, że przecież jestem dużo lepsza od wszystkich moich rywalek i wygram z nimi, choćbym była chora, niewyspana itp. Może tobie też to pomoże. Idź na start jakby wygrana już była twoja :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie mam z tym problemu na np powiatowych :D

      Usuń
  3. musze sobie zaserwować takie placuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super placuszki! :)

    Zapraszam do mnie na konkurs śniadaniowy
    http://cotakpachnie.com.pl/2015/11/05/gluten-free-box/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne placuszki! a ten deserek z Primaviki też chcę wypróbować. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym Cię o coś spytać, bo bardzo mi zależy na tak czystej bieli w tle jak u Ciebie... Jak to dokonujesz? W jakimś programie graficznym? Zdjęcia na telefonie czy aparacie? Z lampą czy bez. Bardzo dziękuję za jakąkolwiek odpowiedź. Ja sama od pół roku próbuje do aukcji na allegro zrobić zachęcające zdjęcia, ale mi nie wychodzą mimo namiotu bezcieniowego... ratunku :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie teraz już musisz uwierzyć! Wszystko zależy od ciebie! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

 

TAGI

agrest ananas awokado babeczka babeczki banan batat baton bezglutenowe biała czekolada białko bieg biozona biszkopt borówki brokuł browni brzoskwinia budyń bułka burak buty camembert catering cele chałwa chia chilli chleb chlebek ciasteczka ciastka ciasto ciecierzyca cukierki cukinia cynamon cytryna czekolada czereśnie daktyle deser drożdże drożdżówka dynia dżem fasola figa gdzie zjeść gofry goji granat granola gruszka herbata hotcakes iifym imbir inne izotonik jabłko jagody jaja jajecznica jajo jeżyny jogurt kakao kaki kalafior kanapki kandyzowane karmel karmelizowana karob kasza kasza jaglana kasza manna kasztany kawa kefir kiwi kluski knedle kokos koktajl krem kruszonka książka ksylitol kurczak kurki len lepsza ja limonka lody lunch łosoś mak makaron makowiec maliny mandarynka mandarynki mango marchew masło orzechowe maślanka mąka arachidowa mąka dyniowa mąka gryczana mąka jaglana mąka kokosowa mąka kukurydziana mąka orkiszowa mąka ryżowa mąka sezamowa migdały miód mleko mleko kokosowe morwa motywacja mus owsiano-jaglane racuszki musli na słodko na słono naleśniki nektarynka nerkowce nie śniadaniowe obiad odżywka białkowa olej kokosowy omlet orzechy orzechy laskowe orzechy włoskie oscypek otręby owsianka owsianki papaja papryka pasta sezamowa pasta słonecznikowa pasta z orzechów laskowych pestki pesto pęczak pieczarki pieczone piernik pierogi pietruszka pistacje placki placuszki płatki polenta pomarańcza pomidor popping porzeczka postanowienia poziomki pralinki primavika psychika pudding pyłek quest rabarbar recenzja recenzje ricotta rodzynki ruskie ryż rzucam cukier sałata sałatka ser ser kozi serek homogenizowany serek wiejski serniczki sernik serock sezam siemie lniane słodkie słodko słonecznik smarowidło smoothie sok sport suszone owoce suszone pomidory syrop klonowy szczypiorek szpinak śliwka śliwki śnaidanie śniadanie tahini targi tarta toffi tofu tofurnik tort tosty trening truskawki twaróg vege wanilia warszawa warzywa winogrono wiśnie woda kokosowa współpraca wypieki wytrawne wytrawnie zakupy zawody ziemniaki żurawina

Blogger news

przepisy kulinarne

Obserwatorzy

INSTAGRAM

Instagram