.127. ryż z jabłkiem pod pieczonym budyniem

Brązowy ryż z jabłkiem zapiekany pod budyniem z płatkami migdałów


Składniki:
200g jabłka
1/2szkl mleka
50g ryżu (suchego)
20g budyniu
jajo
20g migdałów


Wykonanie:
Ryż gotujemy w wodzie. Jabłko trzemy na średnich oczkach i mieszamy z ryżem, dodajemy cynamon i przekładamy do naczynia w którym będziemy zapiekać.
Budyń robimy według instrukcji na opakowaniu. Gdy będzie już gęsty mieszamy go z jajkiem i całą masę nakładamy na ryż. Posypujemy płatkami migdałów i zapiekamy 30min w 180stopniach


18B/20T/87W/570kcal

***
,,Nigdy nie przestawaj w siebie wierzyć, nawet jak inni zaczynają w ciebie wątpić"

Może ostatnio nie idzie mi najlepiej na zawodach.. Zmiana trenera, treningów, trybu życia robi swoje.
Może z perspektywy innych jestem słaba i nie powinnam biegać, a tym bardziej iść do szkoły i klasy o profilu sportowym.
Jednak JA wiem, że to początek mojej drogi w tej szkole i klubie. Na początku zawsze jest ciężko, ale ja mam zamiar ciężko pracować.

Trochę zaniedbuję przez to bloga, ale wolę 2dni nic nie dodać niż wstawiać niesatysfakcjonującego mnie posta

40 komentarze:

  1. Jak ładnie wygląda, a połączenie różowego z żółtym zawsze kojarzyło mi się z budyniem. Chyba słusznie, bo u Ciebie dzis budyń w różowej kokilce, w dodatku najlepszy, bo z jabłkami <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w umie mi się budyń kojarzy z różowym i czerwonym, bo waniliowy budyń z sokiem wiśniowym

      Usuń
  2. pysznie, dla mnie to deser idealny!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, gdy tylko znajdę trochę więcej czasu to na pewno powtórzę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie to musialo byc pyszne! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieczony ryż bardzo lubię, z budyniem to nowość dla mnie, koniecznie zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, nie martw się o bloga ;) Ja nie wstawiałam nic przez pół roku i jakoś teraz wróciłam i wszystko jest dobrze (chociaż nie chciałabym u Ciebie takiej przerwy! :D). Wstawiaj posty, kiedy sprawia Ci to przyjemność - to w końcu zadanie bloga :) To nie ma być obowiązek. Trzymam kciuki, żeby na zawodach się ułożyło. Na pewno z czasem będzie lepiej, musisz tylko wytrzymać gorszy okres.

    Ale śniadanie to majstersztyk <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ryż z jabłkiem to dla mnie smak dzieciństwa, mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ryż z jabłkiem - dzieciństwo : )
    masz rację, na początku zawsze jest ciężko, ale potem widac jak duży zrobilismy progress :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że za rok z dumą powiem że to był dobry rok :D

      Usuń
  9. Podoba mi się Twoje podejście :)
    Cudne śniadanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Doskonale cię rozumiem, już lepiej nic nie dodać niż wstawiać niesadysfakcjonujące! Nic się nie poprawi jeśli niczego się nie zmieni, dlatego nie bójmy się zmian! (jezu, i kto to mówi)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też to wszystkim powtarzam a sama się boję...ironia

      Usuń
  11. Ojeju ale wspaniałosci! Zapowiada się przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. ja w dzieciństwie nigdy nie jadłam ryżu z jabłkiem

      Usuń
  13. Jestem pewna, że to jest pyszne jednak najbardziej zachwyca mnie już sam wygląd i forma podania! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. głodna się zrobiłam, a cytat zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupić można śmiało. Czy się różni smakiem? Smakuje jak miód, lawenda jest niewyczuwalna jednakże czuć jakiś kwiatek :) Delikatn, przyjemny, delikatnie słodki smak.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jadłam takiego zapiekanego budyniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale przepiękna foremka! Jejku! Gdzie ją można kupić?

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie tutaj <3 i jak smacznie wooow

    OdpowiedzUsuń

 

TAGI

agrest ananas awokado babeczka babeczki banan batat baton bezglutenowe biała czekolada białko bieg biozona biszkopt borówki brokuł browni brzoskwinia budyń bułka burak buty camembert catering cele chałwa chia chilli chleb chlebek ciasteczka ciastka ciasto ciecierzyca cukierki cukinia cynamon cytryna czekolada czereśnie daktyle deser drożdże drożdżówka dynia dżem fasola figa gdzie zjeść gofry goji granat granola gruszka herbata hotcakes iifym imbir inne izotonik jabłko jagody jaja jajecznica jajo jeżyny jogurt kakao kaki kalafior kanapki kandyzowane karmel karmelizowana karob kasza kasza jaglana kasza manna kasztany kawa kefir kiwi kluski knedle kokos koktajl krem kruszonka książka ksylitol kurczak kurki len lepsza ja limonka lody lunch łosoś mak makaron makowiec maliny mandarynka mandarynki mango marchew masło orzechowe maślanka mąka arachidowa mąka dyniowa mąka gryczana mąka jaglana mąka kokosowa mąka kukurydziana mąka orkiszowa mąka ryżowa mąka sezamowa migdały miód mleko mleko kokosowe morwa motywacja mus owsiano-jaglane racuszki musli na słodko na słono naleśniki nektarynka nerkowce nie śniadaniowe obiad odżywka białkowa olej kokosowy omlet orzechy orzechy laskowe orzechy włoskie oscypek otręby owsianka owsianki papaja papryka pasta sezamowa pasta słonecznikowa pasta z orzechów laskowych pestki pesto pęczak pieczarki pieczone piernik pierogi pietruszka pistacje placki placuszki płatki polenta pomarańcza pomidor popping porzeczka postanowienia poziomki pralinki primavika psychika pudding pyłek quest rabarbar recenzja recenzje ricotta rodzynki ruskie ryż rzucam cukier sałata sałatka ser ser kozi serek homogenizowany serek wiejski serniczki sernik serock sezam siemie lniane słodkie słodko słonecznik smarowidło smoothie sok sport suszone owoce suszone pomidory syrop klonowy szczypiorek szpinak śliwka śliwki śnaidanie śniadanie tahini targi tarta toffi tofu tofurnik tort tosty trening truskawki twaróg vege wanilia warszawa warzywa winogrono wiśnie woda kokosowa współpraca wypieki wytrawne wytrawnie zakupy zawody ziemniaki żurawina

Blogger news

przepisy kulinarne

Obserwatorzy

INSTAGRAM

Instagram