.98.

Budyniowe serniczki z patelni z malinami, chałwą lnianą i migdałami


Składniki:
150g twarogu chudego
jajo
20g mąki ryżowej
20g budyniu

Dodatki:
łyżeczka płatków migdałów
50g malin
20g kokosowej chałwy lnianej

Wykonanie:
Wszystkie składniki miksujemy i smażymy na oleju kokosowym. Musimy pilnować patelni, bo bardzo szybko się przypalają.

48B/16T/52W/530kcal

***

Czujesz się zagubiony?
Nie wiesz czy idziesz w dobrą stronę?
Zastanawiasz się?

Zrób sobie przerwę i zobacz czy zatęsknisz i jakie twoje życie jest bez tego.
Każdy ma prawo zejść w boczną uliczkę, to konsekwencja podążania na szczyt. Zawsze znajdą się rozwidlenia. Jeśli masz wątpliwości gdzie pójść stań na rozdrożu i wszystko przeanalizuj.
Nie przejmuj się, że masz wątpliwości. To jeszcze nie oznacza, że się zgubiłeś, nie panikuj.

34 komentarze:

  1. Wieki nie jadłam serniczków, czas sobie przypomnieć ich smak ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie mnie też odwiedziły po długiej przerwie

      Usuń
  2. Oh, szukałem przepisu na takie coś właśnie!
    http://polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. o mamo, kiedy ostatni raz jadłam takie pyszności sernikowe?! trzeba to nadrobić! jeszcze gdyby tylko się miało taki talent do przewracania ich na patelni.. (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic trudnego, polecam sylikomową szpatułkę

      Usuń
  4. serniczki to specjalność mojej mamy, chyba muszę poprosić ją o takie cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Maliny i chałwa - połączenie idealne <3
    little-mornings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudo!!! Jakie przepyszne serniczki. Jutro zagoszcza u mnie na sniadaniu;-). Post,to chyba dzisiaj dla mnie. Calkiem serio. Trafil prosto w moje serce. Dziekuje:-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie pamiętam już ile razy wyrzuciłam nieudane serniczki do kosza, zanim w końcu wyszły mi takie, które dało się przekręcić na patelni. Twoje wyglądają na idealne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) może spróbuj z sera sernikowego i dodaj więcej mąki, albo same żółtka?

      Usuń
  8. O rany, jak to przepięknie wygląda. Zwłaszcza połączenie malin z chałwą jakoś mnie ujęło. Mądre słowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo. Mnie też ujęło to połączenie :)

      Usuń
  9. Jakieś takie cienkie :P Bardziej placuszki sernikowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te słowa na końcu posta - to akurat dla mnie na najbliższe dni ;) A serniczki wyglądają pięknie!

    http://theplateofblackdog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie przestaniesz mnie zachwycać... mogłabym jeść tylko takie placuszki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przypomniałaś mi o nich. Na pewno zrobię w tym tygodniu! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem dlaczego, ale budyń kojarzy mi się z latem właśnie :D A maliny to już w ogóle haha ;)

    OdpowiedzUsuń

 

TAGI

agrest ananas awokado babeczka babeczki banan batat baton bezglutenowe biała czekolada białko bieg biozona biszkopt borówki brokuł browni brzoskwinia budyń bułka burak buty camembert catering cele chałwa chia chilli chleb chlebek ciasteczka ciastka ciasto ciecierzyca cukierki cukinia cynamon cytryna czekolada czereśnie daktyle deser drożdże drożdżówka dynia dżem fasola figa gdzie zjeść gofry goji granat granola gruszka herbata hotcakes iifym imbir inne izotonik jabłko jagody jaja jajecznica jajo jeżyny jogurt kakao kaki kalafior kanapki kandyzowane karmel karmelizowana karob kasza kasza jaglana kasza manna kasztany kawa kefir kiwi kluski knedle kokos koktajl krem kruszonka książka ksylitol kurczak kurki len lepsza ja limonka lody lunch łosoś mak makaron makowiec maliny mandarynka mandarynki mango marchew masło orzechowe maślanka mąka arachidowa mąka dyniowa mąka gryczana mąka jaglana mąka kokosowa mąka kukurydziana mąka orkiszowa mąka ryżowa mąka sezamowa migdały miód mleko mleko kokosowe morwa motywacja mus owsiano-jaglane racuszki musli na słodko na słono naleśniki nektarynka nerkowce nie śniadaniowe obiad odżywka białkowa olej kokosowy omlet orzechy orzechy laskowe orzechy włoskie oscypek otręby owsianka owsianki papaja papryka pasta sezamowa pasta słonecznikowa pasta z orzechów laskowych pestki pesto pęczak pieczarki pieczone piernik pierogi pietruszka pistacje placki placuszki płatki polenta pomarańcza pomidor popping porzeczka postanowienia poziomki pralinki primavika psychika pudding pyłek quest rabarbar recenzja recenzje ricotta rodzynki ruskie ryż rzucam cukier sałata sałatka ser ser kozi serek homogenizowany serek wiejski serniczki sernik serock sezam siemie lniane słodkie słodko słonecznik smarowidło smoothie sok sport suszone owoce suszone pomidory syrop klonowy szczypiorek szpinak śliwka śliwki śnaidanie śniadanie tahini targi tarta toffi tofu tofurnik tort tosty trening truskawki twaróg vege wanilia warszawa warzywa winogrono wiśnie woda kokosowa współpraca wypieki wytrawne wytrawnie zakupy zawody ziemniaki żurawina

Blogger news

przepisy kulinarne

Obserwatorzy

INSTAGRAM

Instagram