.102. Mocno czekoladowe ciasto z cukinii

Czekoladowe ciasto z cukinią podane z borówkami

Składniki:
1średnia cukinia (300g)
60g mąki razowej
łyżka miodu
2 łyżki kakao (20g)
5 kostek 99%czekolady
łyżeczka proszku do pieczenia
jajo

Wykonanie:
Cukinie tarkujemy i odciskamy z niej wodę. Białko ubijamy na sztywną pianę, dodajemy mąkę, kakao i żółtka i bardzo dokładnie mieszamy. Następnie dosypujemy proszek do pieczenia, miodem i posiekaną czekoladę. Masę wlewamy do naczynia w którym będziemy piec. Pieczemy 40min w 200stopniach.


26B/14T/73W/510kcal

***
Nie bójmy się mówić!
Chcesz wyrazić swoją opinię? Chcesz powiedzieć coś otwarcie? Coś ważnego? Coś szczerego?
Powiedz to!
Czasem boimy się mówić otwarcie, boimy się otworzyć serce. Myślimy, że ludzie nas nie zrozumieją. Nie wiemy jak naprawdę będzie. Są chwilę, że każdy potrzebuje pomocy, wygadania się.
Ale co masz zrobić jeśli boisz się mówić?
Strach jest tylko w twojej głowie, zamknięcie się na pomoc nie jest rozwiązaniem.
Problemy bez rozmowy się nie rozwiązują.
Mówmy i słuchajmy innych!
Bądź otwarty na ludzi i daj się innym otworzyć!



Czekoladowa bomba po pobraniu krwi.

36 komentarze:

  1. Jakie Ty robisz świetne zdjęcia *.* A ciacho musiało być pyszne ;) Piękna łyżeczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio kupiłam ją i ledwo starczyło mi na bilet na powrót do domu XD dziękuję, nawet nie wyobrażasz sobie ile to dla mnie znaczy!

      Usuń
  2. Cudowne to ciasto i to jeszcze z cukinii naprawdę fantastycznie to wymyśliłaś. Zdjęcia zachwycają i też podoba mi się łyżeczka! :-) Na koniec jak zwykle piękna motywacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakim aparatem robisz zdjęcia?Wychodza cudowne!

    Pysznie <3

    http://lifeofangiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikon D3200 :)
      Dziękuję takie komentarze wiele dla mnie znaczą :)

      Usuń
  4. Uwielbiam ciasto z cukinią, w weekend robiłam, a niedługo przepis będzie również u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile czekolady, ile cukinii *-* Pyszności!!! <3
    Kolejny raz dziękuje za mądre słówka :*

    http://grapefruitjuicesour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co:* to ja powinnam wam dziękować za odwiedziny:)
      Zgadzam sie :)

      Usuń
  6. zapomniałam już jak bardzo uwielbiam cukiniowe brownie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne ciasto z moja ukochana cukinia. Bardzo sie ciesze.bo mam tych cukinii sporo. Przepis z pewnoscia wykorzystam. Super,ze na slodko:-). Post-przepiekne slowa,madre i takie prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo. Te słowa wiele dla mnie znaczą i zachęcam do wypróbowania przepisu

      Usuń
  8. Po prostu uwielbiam to zdjęcie! *.* Ciasto świetne, aż mi slinka pociekła ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio robiłam podobne, byłam zaskoczona jakie pyszne wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Na 100% przetestuję! Wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekoladowe ciacha z cukinii to życie ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio miałam zrobić brownie z cukinii i niestety mi się zepsuła. Jeszcze spróbuję ;). Świetnie wygląda ciasto ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda przepysznie. Musze koniecznie wypróbować Twój przepis

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda przepysznie. Musze koniecznie wypróbować Twój przepis

    OdpowiedzUsuń
  15. Jadłabym! <3 wygląda cudownie, już dawno się na takie czaję :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepis brzmi intrygująco, chętnie spróbuję :) Czy to ciasto w smaku przypomina choć trochę klasyczne czekoladowe ciasta? :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

 

TAGI

agrest ananas awokado babeczka babeczki banan batat baton bezglutenowe biała czekolada białko bieg biozona biszkopt borówki brokuł browni brzoskwinia budyń bułka burak buty camembert catering cele chałwa chia chilli chleb chlebek ciasteczka ciastka ciasto ciecierzyca cukierki cukinia cynamon cytryna czekolada czereśnie daktyle deser drożdże drożdżówka dynia dżem fasola figa gdzie zjeść gofry goji granat granola gruszka herbata hotcakes iifym imbir inne izotonik jabłko jagody jaja jajecznica jajo jeżyny jogurt kakao kaki kalafior kanapki kandyzowane karmel karmelizowana karob kasza kasza jaglana kasza manna kasztany kawa kefir kiwi kluski knedle kokos koktajl krem kruszonka książka ksylitol kurczak kurki len lepsza ja limonka lody lunch łosoś mak makaron makowiec maliny mandarynka mandarynki mango marchew masło orzechowe maślanka mąka arachidowa mąka dyniowa mąka gryczana mąka jaglana mąka kokosowa mąka kukurydziana mąka orkiszowa mąka ryżowa mąka sezamowa migdały miód mleko mleko kokosowe morwa motywacja mus owsiano-jaglane racuszki musli na słodko na słono naleśniki nektarynka nerkowce nie śniadaniowe obiad odżywka białkowa olej kokosowy omlet orzechy orzechy laskowe orzechy włoskie oscypek otręby owsianka owsianki papaja papryka pasta sezamowa pasta słonecznikowa pasta z orzechów laskowych pestki pesto pęczak pieczarki pieczone piernik pierogi pietruszka pistacje placki placuszki płatki polenta pomarańcza pomidor popping porzeczka postanowienia poziomki pralinki primavika psychika pudding pyłek quest rabarbar recenzja recenzje ricotta rodzynki ruskie ryż rzucam cukier sałata sałatka ser ser kozi serek homogenizowany serek wiejski serniczki sernik serock sezam siemie lniane słodkie słodko słonecznik smarowidło smoothie sok sport suszone owoce suszone pomidory syrop klonowy szczypiorek szpinak śliwka śliwki śnaidanie śniadanie tahini targi tarta toffi tofu tofurnik tort tosty trening truskawki twaróg vege wanilia warszawa warzywa winogrono wiśnie woda kokosowa współpraca wypieki wytrawne wytrawnie zakupy zawody ziemniaki żurawina

Blogger news

przepisy kulinarne

Obserwatorzy

INSTAGRAM

Instagram