.179. Co wydarzyło się w 2015

Makowe placuszki z serkiem wiejskim i dżemem rabarbarowym


Składniki:
2 jajka
łyżka maku
łyżka mąki kokosowej
łyżka mąki orkiszowej
łyżeczka miodu

Co takiego wydarzyło się w 2015 wartego do zapamiętanie?

***
II miejsce w kategorii na 10km- w marcu
I miejsce w kategorii na 10km- pod koniec lata
II miejsce w kategorii na 5km- 11 listopada
Najlepsza Zielonogórzanka w biegu na 10km na charytatywnym biegu w mikołajki
I miejsce na 800m- powiatowe

***
Na zawodach rozpoznała mnie pewna Ola, która nieświadomie dała mi dużą dawkę motywacji. Tylko szkoda, że nie podeszła na zawodach tylko później napisała mi na IG, że mnie widziała!
***
Byłam na niesamowitej imprezie lekkoatletów w St.rzyżewie. (wiem, że brzmi to tak porządnie niczym ,,zlot prawników i lekarzy kochających pieski i poezje, ale tak nie jest. IMPREZA=IMPREZA)
***
Przeprowadziłam się
Wybrałam szkołę i klasę sportową
Zmieniłam trenera i klub (najlepsza decyzja podjęta w tym roku)
Od września czuję się jak na obozie sportowym (tylko obozy mają dwa plusy: nie ma nauki i kiedyś się kończą, a to się nie skończy! haha)

***
Zaczęłam chodzić na Pole Dance!



***
Zaczęłam dorywczo pracować. Oczywiście z pasją, bo piekę tarty

Nawiązałam dwie współprace: Primavika i Biozona

Zostałam ambasadorką Gym Hero

Spełniam się!
I jestem szczęśliwa!
Co jeszcze się wydarzyło? Coś bardzo ważnego! Oficjalnie ujawniłam się w blogosferze i wyciągnęłam bloga na światło dzienne, pokazałam go światu zewnętrznemu.
Jeszcze o jednym bym zapomniała! Cholernie mocno wierze w swoje marzenia!

28 komentarze:

  1. jesteś tak pozytywnie nastawiona do życia, że nic tylko brać z Ciebie przykład :) gratuluję tylu sukcesów i dobrych chwil (jeszcze) w tym roku, a tym samym życzę dużo motywacji, radości i szczęścia na Nowy 2016 Rok! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa! Dajecie mi ogrom motywacji <3

      Usuń
  2. Moje sukcesu w najmniejszym stopniu nie umywają się do Twoich. Pomimo gorszych chwil, myślę, że to był dla Ciebie naprawdę dobry rok!
    Życzę Ci, żeby ten przyszły - 2016 był jeszcze bardziej owocny w sukcesy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma co porównywać sukcesów i mierzyć siebie czyjąś miarą. :* Ja również życzę owocnego roku (nie wiem czemu od razu pomyślałam, że jak owocnego to życzę ,,bananowego" )

      Usuń
  3. Widzę, że 2015 to był Twój rok :) I życzę Ci, żeby 2016 był (o ile to możliwe, ale wydaję mi się, że dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych) przepełniony jeszcze większą ilością sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat w moim słowniku nie ma słów ,,niemożliwe" :) Dziękuję bardzo i życzę również wyjątkowego roku!:)

      Usuń
  4. Wiele się działo, widzę dużo sukcesów u Ciebie i to mnie bardzo cieszy. :-) Tylko tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne placuszki i fajnie, że tyle dobrych rzeczy się działo :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!:) I również szczęśliwego roku!:)

      Usuń
  6. Cudowne podsumowanie! Oby 2016 rok przyniósł Ci jeszcze więcej uśmiechu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne podsumowanie, świetny rok. Życzę Ci kolejnego tak aktywnego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. oby 2016 był jeszcze lepszy! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrząc na to wszystko moja NAJGORSZĄ decyzją w tym roku, było to że wtedy nie podeszłam :( nawet nie wiesz jak bardzo żałuję, ale jestem pewna że niedługo się spotkamy ;) szczęśliwego, jeszcze lepszego 2016 roku i co najważniejsze bez żadnych kontuzji :* ;)
    P. S.
    Ty też nie masz pojęcia ile dajesz mi motywacji na co dzien, za co bardzo, bardzo dziękuję :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już ci obiecałam że na Mistrzostwach Polski będę ci kibicować i mam nadzieję, że ty mi również... Potem nadejdą Mistrzostwa Europy, Diamentowa Liga, Mistrzostwa Świata, Igrzyska Olimpijskie, a ja zawsze będę Ci kibicować :)

      Usuń
  10. Patrząc na to wszystko moja NAJGORSZĄ decyzją w tym roku, było to że wtedy nie podeszłam :( nawet nie wiesz jak bardzo żałuję, ale jestem pewna że niedługo się spotkamy ;) szczęśliwego, jeszcze lepszego 2016 roku i co najważniejsze bez żadnych kontuzji :* ;)
    P. S.
    Ty też nie masz pojęcia ile dajesz mi motywacji na co dzien, za co bardzo, bardzo dziękuję :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dużo się u Ciebie działo, ale wiesz, co mnie najbardziej cieszy? To jaką przemianę przeszłaś. Naprawdę szacun. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! pomyśleć że tyle nauczyłąm sie na błędach i przeszłam taką drogę.. sama nie mogę uwierzyć.. Choć jestem ciekawa w jakim miejscu bym była gdybym dwa lata temu (dokładnie bo to był koniec grudnia) nie popełniła największego błędu i nie wpadła w największy dół z którego tak długo próbowałam się wydostać :)Życzę tobie wszystkiego dobrego! Na marginesie jak chcesz możesz napisać na maila lub na fb jeśli będziesz miała gorsze dni! Czuję się zobowiązana pomagać innym:) <3

      Usuń
  12. Oby Nowym Roku wszystko układało się po Twojej myśli, a każdy dzień przynosił uśmiech i zadowolenie :)

    OdpowiedzUsuń

 

TAGI

agrest ananas awokado babeczka babeczki banan batat baton bezglutenowe biała czekolada białko bieg biozona biszkopt borówki brokuł browni brzoskwinia budyń bułka burak buty camembert catering cele chałwa chia chilli chleb chlebek ciasteczka ciastka ciasto ciecierzyca cukierki cukinia cynamon cytryna czekolada czereśnie daktyle deser drożdże drożdżówka dynia dżem fasola figa gdzie zjeść gofry goji granat granola gruszka herbata hotcakes iifym imbir inne izotonik jabłko jagody jaja jajecznica jajo jeżyny jogurt kakao kaki kalafior kanapki kandyzowane karmel karmelizowana karob kasza kasza jaglana kasza manna kasztany kawa kefir kiwi kluski knedle kokos koktajl krem kruszonka książka ksylitol kurczak kurki len lepsza ja limonka lody lunch łosoś mak makaron makowiec maliny mandarynka mandarynki mango marchew masło orzechowe maślanka mąka arachidowa mąka dyniowa mąka gryczana mąka jaglana mąka kokosowa mąka kukurydziana mąka orkiszowa mąka ryżowa mąka sezamowa migdały miód mleko mleko kokosowe morwa motywacja mus owsiano-jaglane racuszki musli na słodko na słono naleśniki nektarynka nerkowce nie śniadaniowe obiad odżywka białkowa olej kokosowy omlet orzechy orzechy laskowe orzechy włoskie oscypek otręby owsianka owsianki papaja papryka pasta sezamowa pasta słonecznikowa pasta z orzechów laskowych pestki pesto pęczak pieczarki pieczone piernik pierogi pietruszka pistacje placki placuszki płatki polenta pomarańcza pomidor popping porzeczka postanowienia poziomki pralinki primavika psychika pudding pyłek quest rabarbar recenzja recenzje ricotta rodzynki ruskie ryż rzucam cukier sałata sałatka ser ser kozi serek homogenizowany serek wiejski serniczki sernik serock sezam siemie lniane słodkie słodko słonecznik smarowidło smoothie sok sport suszone owoce suszone pomidory syrop klonowy szczypiorek szpinak śliwka śliwki śnaidanie śniadanie tahini targi tarta toffi tofu tofurnik tort tosty trening truskawki twaróg vege wanilia warszawa warzywa winogrono wiśnie woda kokosowa współpraca wypieki wytrawne wytrawnie zakupy zawody ziemniaki żurawina

Blogger news

przepisy kulinarne

Obserwatorzy

INSTAGRAM

Instagram