.165.

Placuszki orkiszowe z kiwi i orzechami polane syropem klonowym

Składniki:
80g mąki orkiszowej
nasiona z laski wanilii
słód (u mnie stevia)
jajo
łyżeczka serka homogenizowanego
4łyżki wody

Wykonanie:
Wszystkie składniki mieszamy razem i smażymy na rozgrzanej patelni (na oleju kokosowym, maśle klarowanym, pamie)

***

Jeśli brakuje ci motywacji znajdź coś o co warto walczyć!
 Swoimi postami motywuje nie tylko was, ale tak jak już ktoś to zauważył: siebie.
Ale czasem mi też brakuje tej motywacji, zwłaszcza gdy treningi są coraz mocniejsze, ja mam mniej siły i czasem wychodzą beznadziejnie (zwłaszcza że teraz mam zegarek który dokładnie mi mierzy km i szczerze przyznam, że wolałabym go nie mieć haha)
Ok 70% treningu robie sama, nie ma mojego trenera, grupy, nikt nie widzi czy daje radę czy się na chwilę zatrzymałam, nie mam do kogo otworzyć buzi.. jestem sama..Czasem jest to męczące i przygnębiające. W głowie milion myśli czy to słuszna droga.. czy warto.. z brakiem talentu.. z takimi czasami.. Wtedy przypominam sobie słowa trenera i to, że on we mnie wierzy. Że zrobię 2klase (śmieszy mnie to troche bo bardzo dużo mi do tego brakuje a ciężko jest złamać każdą sekundę.
Ale to właśnie ten cel dzięki któremu aktualnie zakładam buty i idę na ten mróz

22 komentarze:

  1. Bardzo dawno nie uzywalam orkiszu, przypomnialas mi o nim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubie mąkę orkiszową zwłaszcza że tą 2000 mam za darmo :D

      Usuń
  2. czas na pierwsze zimowe kiwi! piękne placki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super placuszki, idealne na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smacznie wygląda :)

    Zapraszam do konkursu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te placuszki wyglądają bardzo kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń

 

TAGI

agrest ananas awokado babeczka babeczki banan batat baton bezglutenowe biała czekolada białko bieg biozona biszkopt borówki brokuł browni brzoskwinia budyń bułka burak buty camembert catering cele chałwa chia chilli chleb chlebek ciasteczka ciastka ciasto ciecierzyca cukierki cukinia cynamon cytryna czekolada czereśnie daktyle deser drożdże drożdżówka dynia dżem fasola figa gdzie zjeść gofry goji granat granola gruszka herbata hotcakes iifym imbir inne izotonik jabłko jagody jaja jajecznica jajo jeżyny jogurt kakao kaki kalafior kanapki kandyzowane karmel karmelizowana karob kasza kasza jaglana kasza manna kasztany kawa kefir kiwi kluski knedle kokos koktajl krem kruszonka książka ksylitol kurczak kurki len lepsza ja limonka lody lunch łosoś mak makaron makowiec maliny mandarynka mandarynki mango marchew masło orzechowe maślanka mąka arachidowa mąka dyniowa mąka gryczana mąka jaglana mąka kokosowa mąka kukurydziana mąka orkiszowa mąka ryżowa mąka sezamowa migdały miód mleko mleko kokosowe morwa motywacja mus owsiano-jaglane racuszki musli na słodko na słono naleśniki nektarynka nerkowce nie śniadaniowe obiad odżywka białkowa olej kokosowy omlet orzechy orzechy laskowe orzechy włoskie oscypek otręby owsianka owsianki papaja papryka pasta sezamowa pasta słonecznikowa pasta z orzechów laskowych pestki pesto pęczak pieczarki pieczone piernik pierogi pietruszka pistacje placki placuszki płatki polenta pomarańcza pomidor popping porzeczka postanowienia poziomki pralinki primavika psychika pudding pyłek quest rabarbar recenzja recenzje ricotta rodzynki ruskie ryż rzucam cukier sałata sałatka ser ser kozi serek homogenizowany serek wiejski serniczki sernik serock sezam siemie lniane słodkie słodko słonecznik smarowidło smoothie sok sport suszone owoce suszone pomidory syrop klonowy szczypiorek szpinak śliwka śliwki śnaidanie śniadanie tahini targi tarta toffi tofu tofurnik tort tosty trening truskawki twaróg vege wanilia warszawa warzywa winogrono wiśnie woda kokosowa współpraca wypieki wytrawne wytrawnie zakupy zawody ziemniaki żurawina

Blogger news

przepisy kulinarne

Obserwatorzy

INSTAGRAM

Instagram