.142.


Składniki
200g śliwek
50g płatków owsianych
łyżeczka masła
łyżeczka miodu
łyżka mąki

Wykonanie:
W garnuszku rozpuszczamy masło z miodem. Do osobnego naczynia kroimy śliwki. Gdy masło z miodem trochę przestygnie łączymy je z mąką i płatkami.
Śliwki okrywamy mieszanką z płatkami i pieczemy 25min w 180stopniach

***
W piątek byłam już na ostatnich zawodach.. porażka życia. Ostatni raz biegam jak jestem chora! Obiecuje!
Na dworze 3 stopnie, ja chora i na dodatek startowałam w samym topie i krótkich spodenkach.
Pozdrawiam..
W ogóle nie chciałam biec, nienawidzę dystansu 800m,a jeszcze godzinę przed biegiem spałam w autobusie bo się źle czułam, a po biegu zwijałam się z powodu bólu nerek.
Na tych zawodach również pożegnałam się oficjalnie ze swoim starym trenerem i obiecałam mu, że za rok będzie mi kibicował na OOM na 3000m.

Rozmawiałam również z moim nowym trenerem i zauważył on, że mam jakiś problem z bieganiem na zawodach. Powiedział mi, że mogę wiele osiągnąć ale musi najpierw znaleźć na mnie sposób bo nie wierzył, że zmęczyłam sie podczas tego biegu, bo przecież widzi jak biegam na treningach..
Polecacie jakieś sposoby na uwierzenie w siebie?



Czas na śliwki

18 komentarze:

  1. zasłużyłas w pelni na porządny odpoczynek!
    myślę, że nei ma cudownych sposobów. wszystko siedzi w glowie. ja sobie powtarzam, że jestem tego warta i że przy odpowiednim uporze da się osiągnac naprawdę duzo : )Czasem pomagają mi też wszelkie mtoywacyjne filmy i podcasty, ale to raczej dodatek ;)
    moze zmiana trenera wyjdzie na dobre? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mimo że poprzedni był tak ojciec to też tak myślę :)

      Usuń
  2. sama mam problem z uwierzeniem w siebie, więc tu akurat nie pomogę, ale będę za Ciebie trzymać kciuki! :)
    p.s. nie wiem czy oglądałaś, ale jest bardzo fajny film McFarland (2014 r.), o bieganiu, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śniadanie pyszne ;)
    Co do biegu to zielonego pojęcia nie ma w czym leży przyczyna.. Może jednak w terenie masz gorzej biegać, niż na bieżni? Bo to jednak spora różnica :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Musisz kochana sobie trochę odpocząć też, pamiętaj o regeneracji! Co do wiary w siebie to chyba każdy z nas ma w sobie pewien pierwiastek umniejszania swoich zdolności i ciężko nam docenić siebie, sama mam z tym problem. Jednak warto wierzyć w siebie, to motywujące i zdrowe! :-) Jesteś wspaniała, masz wiele sukcesów z których możesz być dumna tak więc tylko się cieszyć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem też trzeba odpuścić i nie ryzykować kosztem zdrowia. :( Wiem, że to cholernie ciężkie, bo niemal ryczałam, gdy złapało mnie choróbsko tuż przed eliminacjami powiatowymi z koszykówki, gdzie jako kapitan miałam zostawić drużynę… Bardzo ciężkie to było… Wróciłam na finały, które wygrałyśmy, a następnie na kolejne dwa etapy. W pełni sił - zdecydowanie bardziej pomogłam drużynie. Czasem… po prostu trzeba odpuścić.
    Wiara w siebie? Kluczem jest chyba robienie wszystkiego dla siebie, a nie dla innych. Trzeba przestawić swoje priorytety i nie przejmować się opinią innych o tym, co robimy. Trzymam za Ciebie kciuki! ;o))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko ja nie chciałam biegać, ale trener powiedział że nie mam wyboru bo to tylko 800m

      Usuń
  6. Myślę, że nie powinnaś biec podczas choroby... Chociaż myślę, że gdybym była na Twoim miejscu, też bym pobiegła. Myślę, że nie potrafiłabym sobie odpuścić.
    Niestety nie wiem, jak uwierzyć w siebie. Cały czas z tym walczę... Ale masz ode mnie mocnego przytulasa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam nie chciałam biec xD ale trener uznał że muszę :)

      Usuń
  7. żeby uwierzyć w siebie musisz polubić siebie, musisz zacząć chcieć obcować sama ze sobą tak naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moją receptą na wiarę w siebie jest zaakceptowanie swoich wad ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma to jak porządnie i pysznie rozpocząć dzień :-)

    OdpowiedzUsuń

 

TAGI

agrest ananas awokado babeczka babeczki banan batat baton bezglutenowe biała czekolada białko bieg biozona biszkopt borówki brokuł browni brzoskwinia budyń bułka burak buty camembert catering cele chałwa chia chilli chleb chlebek ciasteczka ciastka ciasto ciecierzyca cukierki cukinia cynamon cytryna czekolada czereśnie daktyle deser drożdże drożdżówka dynia dżem fasola figa gdzie zjeść gofry goji granat granola gruszka herbata hotcakes iifym imbir inne izotonik jabłko jagody jaja jajecznica jajo jeżyny jogurt kakao kaki kalafior kanapki kandyzowane karmel karmelizowana karob kasza kasza jaglana kasza manna kasztany kawa kefir kiwi kluski knedle kokos koktajl krem kruszonka książka ksylitol kurczak kurki len lepsza ja limonka lody lunch łosoś mak makaron makowiec maliny mandarynka mandarynki mango marchew masło orzechowe maślanka mąka arachidowa mąka dyniowa mąka gryczana mąka jaglana mąka kokosowa mąka kukurydziana mąka orkiszowa mąka ryżowa mąka sezamowa migdały miód mleko mleko kokosowe morwa motywacja mus owsiano-jaglane racuszki musli na słodko na słono naleśniki nektarynka nerkowce nie śniadaniowe obiad odżywka białkowa olej kokosowy omlet orzechy orzechy laskowe orzechy włoskie oscypek otręby owsianka owsianki papaja papryka pasta sezamowa pasta słonecznikowa pasta z orzechów laskowych pestki pesto pęczak pieczarki pieczone piernik pierogi pietruszka pistacje placki placuszki płatki polenta pomarańcza pomidor popping porzeczka postanowienia poziomki pralinki primavika psychika pudding pyłek quest rabarbar recenzja recenzje ricotta rodzynki ruskie ryż rzucam cukier sałata sałatka ser ser kozi serek homogenizowany serek wiejski serniczki sernik serock sezam siemie lniane słodkie słodko słonecznik smarowidło smoothie sok sport suszone owoce suszone pomidory syrop klonowy szczypiorek szpinak śliwka śliwki śnaidanie śniadanie tahini targi tarta toffi tofu tofurnik tort tosty trening truskawki twaróg vege wanilia warszawa warzywa winogrono wiśnie woda kokosowa współpraca wypieki wytrawne wytrawnie zakupy zawody ziemniaki żurawina

Blogger news

przepisy kulinarne

Obserwatorzy

INSTAGRAM

Instagram