.129. Czuję się sławna


Ciasto fasolowe z serkiem grani, tahini i śliwkami smażonymi na oleju kokosowym

/2porcje/
Składniki:
puszka fasoli
banan
2jajka
2łyżki karobu/kakao
2łyżki lnu mielonego

Wykonanie:
Fasolę, banana i żółtka miksujemy na gładką masę. Białka ubijamy na sztywną pianę i delikatnie łączymy z masą fasolową, na koniec dodajemy karob, len i proszek do pieczenia. Całość pieczemy 40in w 180stopniach z termoobiegiem
1porcja:
20B/7T/53W/385kcal

***
Na zawodach zabrakło 12sekund do rekordu, na dystansie 3000m. Pomimo porażki, jestem zadowolona, pierwsze 4kółka się cudownie biegło. Trzymałam się dziewczyny i zmieniałyśmy się w prowadzeniu co 100m, dzięki czemu te 4kółka pobiegłam w szybszym tempie niż zakładałam, jednak gdy pozwoliłam na mały odstęp, szybko ją zgubiłam i do końca jedynie trzymałam ją wzrokiem.

Okazało się, że ludzie mnie rozpoznają w realnym świecie.
SZOK!
Po zawodach napisała do mnie dziewczyna, że mnie widziała ale bała się podejść.
Szkoda, bo nie gryzę, a chętnie bym porozmawiała.
Później pisałyśmy na facebooku i dużo nas łączy (chodzi o blokadę na zawodach). Obiecałyśmy sobie, że spotkamy się kiedyś na Mistrzostwach Świata. Ona na 800m. Ja na 3000m.
TRZYMAM ZA SŁOWO!

Ola która pewnie to czyta dała mi ogromną motywację i sprawiła, że odzyskałam wiarę w ludzi (którą straciłam dzień wcześniej). Ludzie których tak naprawdę nie znam potrafią spowodować, że jestem szczęśliwa to cudowne, że potraficie być tacy mili.

Nawet ja o sobie tak ładnie nie myślę! Dziękuję Olu! ♥



36 komentarze:

  1. fasolowe najlepiej z bananem :)
    dalaś z siebie 100% a to najwazniejsze wiec mozesz byc dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała się rumienię... i ponawiam to co napisałam wcześniej - jestem po prostu szczera. Dziękuję Ci za takie wyróżnienie. :) pozdrawiam cieplutko :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę jesteś wspaniała. Motywujesz, naprawdę mówię to szczerze. Walczysz o swoje marzenia i jestem pewna, że na tych Mistrzostwach w przyszłości zdobędziesz złoto. :-) To piękne też, że zdobywasz przyjaźnie w ten sposób, gratuluję! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję to bardzo miłe, wy też jesteście wspaniałą motywacją. I tak jak kiedyś blog był tajemnicą tak teraz jestem z niego niesamowicie dumna :)

      Usuń
  4. Tahini śliwki i fasola to wszystko czego mi dziś trzeba :> No widzisz! Jesteś motywacją i inspiracją dla innych, bo jest za co Cię podziwiać :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Próbowałam piec ciasto fasolowe i wyszło bardzo średniawe. Być może Twój przepis mi przypasuje. No proszę, jak miło, że ktoś docenił pracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie! znasz się na fotografii...też bym tak chciała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio tak uważasz? mi sie większość moich zdjęć średnio podoba :)

      Usuń
  7. jeszcze nie jadłam, chociaż słyszałam, że jak na ciasto bezglutenowe smakuje całkiem ok :)
    p.s. uważam, że Ola ma rację :P Jesteś idealna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wowow, no widzisz! Fejm uderza haha :D Ale tak na poważnie, to naprawdę świetnie. :) Wielki plus prowadzenia bloga (tak dobrego bloga!).
    A ciasto fasolowe... cóż, mi się nigdy nie znudzi. ;) Wygląda przepysznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tez się nigdy nie znudzi. :) żeby mi tylko woda sodowa nie uderzyła :)

      Usuń
  9. Ciacho fasolowe rządzi! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty czujesz się sławna, a ja czuję się straszliwie głodna po zobaczeniu dzisiejszej potrawki(; a tak serio to gratuluję i życzę wspaniałej przyjaźni na przyszłość:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie masz osiągnięcia kobieto! ;) Gratuluję!
    A i na blogu fajnie się dzieje. Masz fanpage? Nie mogę znaleźć-a wygodniej mi się śledzi strony przez fb! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam fanpage, ale można do mnie na prywatny profil napisać :)

      Usuń
  12. Jej, ale miła niespodzianka! Oby udało się Wam rzeczywiście spotkać! :)
    mniejszą czcionką: A Oli nabrać trochę więcej chociaż pewności siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę w końcu zrobić fasolowe! <3

    OdpowiedzUsuń

 

TAGI

agrest ananas awokado babeczka babeczki banan batat baton bezglutenowe biała czekolada białko bieg biozona biszkopt borówki brokuł browni brzoskwinia budyń bułka burak buty camembert catering cele chałwa chia chilli chleb chlebek ciasteczka ciastka ciasto ciecierzyca cukierki cukinia cynamon cytryna czekolada czereśnie daktyle deser drożdże drożdżówka dynia dżem fasola figa gdzie zjeść gofry goji granat granola gruszka herbata hotcakes iifym imbir inne izotonik jabłko jagody jaja jajecznica jajo jeżyny jogurt kakao kaki kalafior kanapki kandyzowane karmel karmelizowana karob kasza kasza jaglana kasza manna kasztany kawa kefir kiwi kluski knedle kokos koktajl krem kruszonka książka ksylitol kurczak kurki len lepsza ja limonka lody lunch łosoś mak makaron makowiec maliny mandarynka mandarynki mango marchew masło orzechowe maślanka mąka arachidowa mąka dyniowa mąka gryczana mąka jaglana mąka kokosowa mąka kukurydziana mąka orkiszowa mąka ryżowa mąka sezamowa migdały miód mleko mleko kokosowe morwa motywacja mus owsiano-jaglane racuszki musli na słodko na słono naleśniki nektarynka nerkowce nie śniadaniowe obiad odżywka białkowa olej kokosowy omlet orzechy orzechy laskowe orzechy włoskie oscypek otręby owsianka owsianki papaja papryka pasta sezamowa pasta słonecznikowa pasta z orzechów laskowych pestki pesto pęczak pieczarki pieczone piernik pierogi pietruszka pistacje placki placuszki płatki polenta pomarańcza pomidor popping porzeczka postanowienia poziomki pralinki primavika psychika pudding pyłek quest rabarbar recenzja recenzje ricotta rodzynki ruskie ryż rzucam cukier sałata sałatka ser ser kozi serek homogenizowany serek wiejski serniczki sernik serock sezam siemie lniane słodkie słodko słonecznik smarowidło smoothie sok sport suszone owoce suszone pomidory syrop klonowy szczypiorek szpinak śliwka śliwki śnaidanie śniadanie tahini targi tarta toffi tofu tofurnik tort tosty trening truskawki twaróg vege wanilia warszawa warzywa winogrono wiśnie woda kokosowa współpraca wypieki wytrawne wytrawnie zakupy zawody ziemniaki żurawina

Blogger news

przepisy kulinarne

Obserwatorzy

INSTAGRAM

Instagram