.88. Knedle jaglane z truskawami


Jaglane knedle z truskawkami, podaje z jogurtem i truskawkami

Składniki:
100g kaszy jaglanej
łyżka mąki ziemniaczanej
łyżka mąki ryżowej
truskawki

Wykonanie:

Kaszę dotujemy do miękkości, a następnie ją miksujemy.
Czekamy aż kasza przestygnie. Do masy dodajemy mąkę i ugniatamy.
Dzielimy ciasto na pięć i robimy knedle wkładając truskawkę do środka. Gotujemy 3min w osolonym wrzątku.

5knedli:
11B/3T/124W/550kcal

***Wszystko co w życiu robisz rób z miłością. Życie jest krótkie więc nie marnuj go i ie odkładaj tego co kochasz na później. Oczywiście trzeba pracować, zarabiać, płacić podatki, ale odnajdź pasję która nada sens twojemu życiu. Nie idź za modą, nie musisz biegać jeśli tego nie lubisz. Możesz nawet szydełkować, byle to robić z pasją. Jeśli będziesz robił to co kochasz, będziesz mógł osiągnąć wszystko.
,,Rób to co kochasz, a będziesz kim zechcesz"


37 komentarze:

  1. Ale mi narobiłaś smaka na kluuuski! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadłam niedawno podobne kluski, a już bym zjadła je ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie do spróbowania! A akurat na obiad mam śląskie :D
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. aż mi nieco wstyd, bo tyle razy Twoje konto przewijało się w blogowych komentarzach, a ja nigdy nie weszłam sprawdzić, co się pod nim kryje. i żałuje- bo zdjęcia piękne i pomysły niebanalne- kurcze!
    i zgodzić się z finalną częścią notki muszę, choć chyba brak mi odwagi, żeby wszystko na hobby postawić, bo obawiam się, że jednak rysunek dla przykładu mnie nie wyżywi w przyszłości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może nie wyżywi, ale zawsze dla pasji albo kilku groszy :)

      Usuń
  5. Ooo, jakie pyszności! Koniecznie muszę je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kasze jaglana. Przepis swietny. Dzieki za pomysl na jutrzejsze sniadanko;-). Post pod knedelkami przepiekny i jakze prawdziwy. Pozdrawiam:-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Z kaszy nie robiłam knedli jeszcze. Zobaczyłam Twoje i żałuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jadłam knedli całe lata, jakie one piękne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne słowa na końcu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę podobne knedle zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No muszę je koniecznie zrobić jeszcze w te wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyżby każdy w blogosferze zrobił już te knedle? :D
    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba tak, ale są tak pyszne że się nie dziwię :)

      Usuń
  13. Lubię te knedle :)
    http://iwonka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny obiad i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to śniadanko, ale na obiad też się nadają :D

      Usuń
  15. nigdy mi nie wyszły! Słowo daję, a nieraz kaszę gotowałam na sam wiór! sama nie wiem czemu mi nie wychodzą, a jak wypływają na powierzchnie to w kawałku... :/ ale spróbuje gotować 3 minuty to mi wyjdą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł. Uwielbiam kaszę jaglaną. Muszą być pysznej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. najładniejsze, jakie widziałam! :D

    OdpowiedzUsuń

 

TAGI

agrest ananas awokado babeczka babeczki banan batat baton bezglutenowe biała czekolada białko bieg biozona biszkopt borówki brokuł browni brzoskwinia budyń bułka burak buty camembert catering cele chałwa chia chilli chleb chlebek ciasteczka ciastka ciasto ciecierzyca cukierki cukinia cynamon cytryna czekolada czereśnie daktyle deser drożdże drożdżówka dynia dżem fasola figa gdzie zjeść gofry goji granat granola gruszka herbata hotcakes iifym imbir inne izotonik jabłko jagody jaja jajecznica jajo jeżyny jogurt kakao kaki kalafior kanapki kandyzowane karmel karmelizowana karob kasza kasza jaglana kasza manna kasztany kawa kefir kiwi kluski knedle kokos koktajl krem kruszonka książka ksylitol kurczak kurki len lepsza ja limonka lody lunch łosoś mak makaron makowiec maliny mandarynka mandarynki mango marchew masło orzechowe maślanka mąka arachidowa mąka dyniowa mąka gryczana mąka jaglana mąka kokosowa mąka kukurydziana mąka orkiszowa mąka ryżowa mąka sezamowa migdały miód mleko mleko kokosowe morwa motywacja mus owsiano-jaglane racuszki musli na słodko na słono naleśniki nektarynka nerkowce nie śniadaniowe obiad odżywka białkowa olej kokosowy omlet orzechy orzechy laskowe orzechy włoskie oscypek otręby owsianka owsianki papaja papryka pasta sezamowa pasta słonecznikowa pasta z orzechów laskowych pestki pesto pęczak pieczarki pieczone piernik pierogi pietruszka pistacje placki placuszki płatki polenta pomarańcza pomidor popping porzeczka postanowienia poziomki pralinki primavika psychika pudding pyłek quest rabarbar recenzja recenzje ricotta rodzynki ruskie ryż rzucam cukier sałata sałatka ser ser kozi serek homogenizowany serek wiejski serniczki sernik serock sezam siemie lniane słodkie słodko słonecznik smarowidło smoothie sok sport suszone owoce suszone pomidory syrop klonowy szczypiorek szpinak śliwka śliwki śnaidanie śniadanie tahini targi tarta toffi tofu tofurnik tort tosty trening truskawki twaróg vege wanilia warszawa warzywa winogrono wiśnie woda kokosowa współpraca wypieki wytrawne wytrawnie zakupy zawody ziemniaki żurawina

Blogger news

przepisy kulinarne

Obserwatorzy

INSTAGRAM

Instagram