.56.

Pieczona owsianka z jabłkiem i rabarbarem, podana z miodem, pecanami i kawa z mlekiem


Składniki:
50g płatków owsianych
jajo
pół jabłka (100g)
15g rodzynek
rabarbar
łyżka siemienia lnianego

Dodatki:
łyżeczka miodu
5g orzechów pecan

Wykonanie:
Płatki, rodzynki i siemię zalewamy wrzątkiem i zostawiamy na noc. Rano kroimy jabłko i rabarbar, roztrzepujemy jajo i dodajemy składniki które leżakowały noc w wodzie. Wszystko dokładnie mieszamy i wstawiamy do piekarnika na 20min w 180stopniach.

17B/18T/82W/510kcal

***

Oglądając rano telewizję usłyszałam o wcześniaku któremu wszczepili rozrusznik.
Powinniśmy szanować swoje życie, bo są ludzie którzy od urodzenia walczą żeby żyć.
Bardzo poruszają mną takie tematy, ponieważ sama urodziłam się w7miesiącu i ważyłam niecałe 1,2kg.
Przeszłam transfuzję krwi i leżałam długo w inkubatorze.
Patrząc na to z perspektywy czasu jetem świadoma, że po coś sie pojawiłam i po coś walczyłam o swoje życie.
Nie mam zamiaru kiedykolwiek poddać się jeżeli chodzi o walkę o moją przyszłość. Chcę czerpać pełnymi garściami i wiedzieć, że mam wyższy cel i nigdy nie poddam się.
Nie zmarnuje życia o które walczyłam!
Ty też go nie marnuj!

20 komentarze:

  1. dokładnie! nie możemy zmarnować swojego życia, bo skoro jesteśmy, to jednak w jakimś celu! trzeba o siebie dbać i cieszyć każdą chwilą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrzę, że poruszyłyśmy dzisiaj podobny temat- marnowania życia. I nawet nie wiesz jak cieszą takie słowa, tyle w nich pozytywów, tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. normalnie siostra od blogerowych morałów ♥ dziękuję :*

      Usuń
  3. Mądrze napisane. ;* carpe diem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju jak pięknie napisane... nie marnujmy życia, jest zbyt piękne! Walczmy zawsze.
    Piękne śniadanko, super pomysł z zapieczeniem. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! Nie miałam kompletnie pomysłu na post więc sama jestem dumna!:) ♥

      Usuń
  5. Uwielbiam pieczone pekany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Napatrzeć się na nią nie mogę! :) Ale zjeść to też bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, nie wiem jak Ty mogłaś zdążyć porobić zdjęcia, bo ja bym chyba nie wytrzymała mając takie pyszności przed sobą:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę sobie zaserwować pieczoną owsiankę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie odpalałam piekarnika, a Twoja owsianka jest wspaniała!
    KOlejne madrości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za miłe słowa, wiele to dla mnie znaczy :)

      Usuń
  10. pieczone owsianki robię zdecydowanie za rzadko! :< a są taak pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Często, kiedy mam już dość i moje życie wydaje mi się bezsensowne, myślę sobie, że gdyby nic nie znaczyło - nie przyszłabym na świat i nie doczekała dzisiejszego dnia. Trzeba we wszystkim znajdować pozytywy ;)
    Pieczona owsianka ♥ Muszę ją znów zrobić!

    OdpowiedzUsuń

 

TAGI

agrest ananas awokado babeczka babeczki banan batat baton bezglutenowe biała czekolada białko bieg biozona biszkopt borówki brokuł browni brzoskwinia budyń bułka burak buty camembert catering cele chałwa chia chilli chleb chlebek ciasteczka ciastka ciasto ciecierzyca cukierki cukinia cynamon cytryna czekolada czereśnie daktyle deser drożdże drożdżówka dynia dżem fasola figa gdzie zjeść gofry goji granat granola gruszka herbata hotcakes iifym imbir inne izotonik jabłko jagody jaja jajecznica jajo jeżyny jogurt kakao kaki kalafior kanapki kandyzowane karmel karmelizowana karob kasza kasza jaglana kasza manna kasztany kawa kefir kiwi kluski knedle kokos koktajl krem kruszonka książka ksylitol kurczak kurki len lepsza ja limonka lody lunch łosoś mak makaron makowiec maliny mandarynka mandarynki mango marchew masło orzechowe maślanka mąka arachidowa mąka dyniowa mąka gryczana mąka jaglana mąka kokosowa mąka kukurydziana mąka orkiszowa mąka ryżowa mąka sezamowa migdały miód mleko mleko kokosowe morwa motywacja mus owsiano-jaglane racuszki musli na słodko na słono naleśniki nektarynka nerkowce nie śniadaniowe obiad odżywka białkowa olej kokosowy omlet orzechy orzechy laskowe orzechy włoskie oscypek otręby owsianka owsianki papaja papryka pasta sezamowa pasta słonecznikowa pasta z orzechów laskowych pestki pesto pęczak pieczarki pieczone piernik pierogi pietruszka pistacje placki placuszki płatki polenta pomarańcza pomidor popping porzeczka postanowienia poziomki pralinki primavika psychika pudding pyłek quest rabarbar recenzja recenzje ricotta rodzynki ruskie ryż rzucam cukier sałata sałatka ser ser kozi serek homogenizowany serek wiejski serniczki sernik serock sezam siemie lniane słodkie słodko słonecznik smarowidło smoothie sok sport suszone owoce suszone pomidory syrop klonowy szczypiorek szpinak śliwka śliwki śnaidanie śniadanie tahini targi tarta toffi tofu tofurnik tort tosty trening truskawki twaróg vege wanilia warszawa warzywa winogrono wiśnie woda kokosowa współpraca wypieki wytrawne wytrawnie zakupy zawody ziemniaki żurawina

Blogger news

przepisy kulinarne

Obserwatorzy

INSTAGRAM

Instagram