.81. Ciasto z rabarbarem/ wysokobiałkowe/bez tłuszczu/ bez cukru



Składniki:
40g płatków owsianych
jabłko
4 białka
łyżka miodu
rabarbar
proszek do pieczenia/

Dodatki:
łyżka masła orzechowego
5g płatków migdałów

Wykonanie:
płatki zalewamy wrzątkiem, jeśli chcemy słodszy spód to dodajemy jakiś słód. Trzemy jabłko na drobnych oczkach i wyciskamy dokładnie sok. Płatki mieszamy z jabłkiem, proszkiem do pieczenia i jednym białkiem. Formę wykładamy masą i pieczemy 10min w 180stopniach.
Trzy białka ubijamy na pianę i dodajemy miód, ja polecam rzepakowy.
Na upieczony spód układamy pokrojony rabarbar i przykrywamy pianą z białek. Pieczemy 30min w 150stopniach i 30min w 120stopniach.
Najlepiej zostawić ciasto na noc w stygnącym piekarniku.

z dodatkami:
24B/19T/66W/510kcal

bez dodatków:
21B/3T/63W/340kcal


***

,,Mimo, że świat krzyczy dookoła
szukaj wewnętrznego spokoju i równowagi"


Tak naprawdę świat jest pełen zła, nienawiści, zazdrości. Można ją znaleźć wszędzie: w telewizji, radiu, szkole, pracy czy na ulicy. Ale to jest świat, świat wokół ciebie. Nie zmienisz go! W tobie musi zapanować spokój i równowaga. Jeżeli opanujesz swoje emocje i będziesz żył w równowadze ze światem, odniesiesz wrażenie, że wszystko się do ciebie wpasuje. To nie znaczy, że zło zniknie, ale ty będziesz tak spokojny, że nie będzie cię to dotykało.
Szukaj równowagi!

40 komentarze:

  1. Nigdy wcześniej nie widziałam podobnego ciacha! Mega oryginalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy zamiast rababaru moga byc np truskawki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bałabym sie że puszczą sok, ale możesz spróbować i napisać mi czy wyszło, a jak nie to ja w sobotę spróbuję z truskawami :)

      Usuń
  3. Jesz czasami kupne slodycze/lody? Stosujesz cheat meal/cheat day?
    Liczysz kalorie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lody <3 Obiecałam sobie że spróbuję wszystkich smaków B&J, ale czekoladą też nie pogardzę. Nie jem częsciej niż raz w tyg, nie nazywam tego cheal meal bo mi się nie podoba ta nazwa. Po prostu czasem trzeba żyć małymi grzeszkami :)

      Usuń
  4. Świetne ciasto! ;)
    Ja mam tylko do Ciebie prośbę (nie wiem jak to nazwać, chyba bardziej rozkaz)
    Uwierz w siebie wreszcie! Osiągasz tak wiele! To nie jest fart, że coś Ci się udaje, to Twoja ciężka praca! Zacznij to dostrzegać! A jeśli ludzie mówią coś złego o Tobie - oni robią to z zazdrości! TAK, mają Ci czego zazdrościć, bo JESTEŚ WSPANIAŁA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie miłe <3 aż mi sie cieplutko na serduszku zrobiło. Kochana jesteś! Pisanie postów bardzo pomaga mi w wierzeniu w siebie i daje mi dużo motywacji, bo pisze je również dla siebie :)

      Usuń
    2. No i tak trzymaj, bo naprawdę jesteś wspaniała! Naprawdę tak uważam ;) Nie znam Cię, ale to co pokazujesz na blogu wystarcza, aby zauważyć to, że jesteś wyjątkowa! Jedzenie perfekcyjnie przygotowane, zdjęcia po prostu cudowne, a wpisy niezwykle prawdziwe i motywujące! Brawo Maju, brawo! Tylko czas byś w pełni uwierzyła w siebie ;)

      Usuń
    3. Popłakałam się czytając to <3 dziękuję :)

      Usuń
  5. Jesteś taka niesamowita... Naprawdę jesteś jedną z osób, które szczerze podziwiam. Proszę Cie uwierz w siebie i pędź do przodu nigdy się nie zatrzymując. Jestem pewna, że osiągniesz kiedyś ogromny sukces, pewnie będę Cię oglądać w telewizorze jak na letnich Igrzyskach Olimpijskich zdobywasz dla Polski złoto! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe <3 dziękuję z całego serduszka. Nigdy nie napisałam wprost, że w siebie nie wierzę, ale czy tak bardzo to widać? :)

      Usuń
  6. Tylko weszłam na bloga i od razu szukałam "obserwuj" :) Przepis z pewnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zachciało mi się takiego śniadania, pyyycha! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To ciasto jest wprost idealne dla mnie! Tyle białka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciasto cud! Mega pyszne usiało wyjść!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda idealnie, ale ja to bym dodała całe jajka zamiast odosobnionych białek :p Wypieki z rabarbarem są pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na spodu następnym razem też tak zrobię. Ale pianę inaczej się nie da :)

      Usuń
    2. kiedyś nie lubiłam rabarbaru :( jak ja mogłam? XD

      Usuń
  11. Wygląda idealnie, ale ja to bym dodała całe jajka zamiast odosobnionych białek :p Wypieki z rabarbarem są pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne ciacho i coś czuję, że bym się nie powstrzymała i zjadła całe od razu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zjadłam całe od razu :))) bo to przepis na całe!

      Usuń
  13. Kochana poszukuje jakiegos przepisu na fit, prosty serniczek (najlepiej na ok 300 kcal bo to na drugie sniadanko) i spora zawartoscia bialka. Pomozesz? :*
    A ten przepis na pewno wyprobuje! Wyglada meeega!

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzę o takim ciachu <3
    Kolejne mądre słowa ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja też, bo za dużo trzeba na niego czekać :)

      Usuń
  15. To ciacho na instagramie podbiło moje serce, więc już zapisałam przepis ♥

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealne ciacho. :) Uwierz w siebie, Kochana. ;*
    a mam pytanie- co zrobiłaś potem z żółtkami? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zjadłam na obiad. Zamiast ryżu z jajkiem był ryż z żółtkiem. Nienawidzę marnować jedzenia :)

      Usuń
  17. Świetne ciasto, takiego jeszcze nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, ale wspaniałe! Narobiłaś mi ochoty na ciasto ;)

    OdpowiedzUsuń

 

TAGI

agrest ananas awokado babeczka babeczki banan batat baton bezglutenowe biała czekolada białko bieg biozona biszkopt borówki brokuł browni brzoskwinia budyń bułka burak buty camembert catering cele chałwa chia chilli chleb chlebek ciasteczka ciastka ciasto ciecierzyca cukierki cukinia cynamon cytryna czekolada czereśnie daktyle deser drożdże drożdżówka dynia dżem fasola figa gdzie zjeść gofry goji granat granola gruszka herbata hotcakes iifym imbir inne izotonik jabłko jagody jaja jajecznica jajo jeżyny jogurt kakao kaki kalafior kanapki kandyzowane karmel karmelizowana karob kasza kasza jaglana kasza manna kasztany kawa kefir kiwi kluski knedle kokos koktajl krem kruszonka książka ksylitol kurczak kurki len lepsza ja limonka lody lunch łosoś mak makaron makowiec maliny mandarynka mandarynki mango marchew masło orzechowe maślanka mąka arachidowa mąka dyniowa mąka gryczana mąka jaglana mąka kokosowa mąka kukurydziana mąka orkiszowa mąka ryżowa mąka sezamowa migdały miód mleko mleko kokosowe morwa motywacja mus owsiano-jaglane racuszki musli na słodko na słono naleśniki nektarynka nerkowce nie śniadaniowe obiad odżywka białkowa olej kokosowy omlet orzechy orzechy laskowe orzechy włoskie oscypek otręby owsianka owsianki papaja papryka pasta sezamowa pasta słonecznikowa pasta z orzechów laskowych pestki pesto pęczak pieczarki pieczone piernik pierogi pietruszka pistacje placki placuszki płatki polenta pomarańcza pomidor popping porzeczka postanowienia poziomki pralinki primavika psychika pudding pyłek quest rabarbar recenzja recenzje ricotta rodzynki ruskie ryż rzucam cukier sałata sałatka ser ser kozi serek homogenizowany serek wiejski serniczki sernik serock sezam siemie lniane słodkie słodko słonecznik smarowidło smoothie sok sport suszone owoce suszone pomidory syrop klonowy szczypiorek szpinak śliwka śliwki śnaidanie śniadanie tahini targi tarta toffi tofu tofurnik tort tosty trening truskawki twaróg vege wanilia warszawa warzywa winogrono wiśnie woda kokosowa współpraca wypieki wytrawne wytrawnie zakupy zawody ziemniaki żurawina

Blogger news

przepisy kulinarne

Obserwatorzy

INSTAGRAM

Instagram