.126.

Kokosowa owsianka na maślance z bananem, brzoskwinią, gruszką i tymiankiem


Składniki:
150g maślanki
50g płatków owsianych
brzoskwinia
2łyżki mąki kokosowej
30g odżywki białkowej (smak kokosowy)
kawałek gruszki i banana


39B/10T/71W/530kcal


***
,,Przeszkody pojawiają się dopiero wtedy gdy spuszcza wzrok z celu"
Zawsze patrzmy tylko na nasz cel.
Gdy zaczniemy się rozglądać, będziemy zapominać o naszych pragnieniach i we wszystkim będziemy widzieć przeszkody.
Prawdą jest, że nic wokół się nie zmieni, tylko nasze podejście.
Dzieci mają tą cudowną cechę, że umieją bezgranicznie pragnąć jedną rzecz i nie spuszczać z niej wzroku.

Ja wczoraj na chwilę spuściłam wzrok z celu i skończyło się to, że wieczorem miałam randkę z: ibuprofenem, maścią, lodem, rollerem i tejpami.

Na szczęście nie była to kontuzja tylko wmówienie sobie czegoś przez starach i siłę sugestii.


34 komentarze:

  1. kokos i banan i jestem zgubiona! :) ... uwielbiam ten duet!

    OdpowiedzUsuń
  2. ach te owsianki ! <3
    hej , mam nadzieję ze to nic poważnego i szybko wrócisz na trasę - bezkontuzyjnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy znajdzie się ktoś kto zrobi mi takie śniadanko? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te Twoje miseczki to samo niebo!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam posmak kokosa w owsiance <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam połączenie brzoskwini i kokosa. Ile kwiatów na tym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wmówiłaś sobie kontuzję? Dobrze w takim razie, że jednak się z tego otrząsnęłaś i skończyło się lepiej niż początkowo się wydawało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już kilka razy tak miałam i wiem kiedy sobie wmawiam :)

      Usuń
  8. Mam nadzieję, że teraz wszystko w porządku? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale owocowo! tak lubię :D no i kokos <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Tejpy to aktualnie mój największy przyjaciel :P
    Z owsianką tez się mogę zaprzyjaźnić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja aż tak nie jestem zaprzyjaźniona z tejpami :(

      Usuń
  11. Brzoskwinia i kokos to idealne połączenie,moje smaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kokosowa najlepsza , szczególnie z takimi owocami <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię kokosowe dania, w których nie ma obleśnych wiórków <3 Napisz mi tylko, proszę, po co dodaje się do owsianki mąkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żeby miała kokosowy smak i według mnie lepszą konsystencje :)

      Usuń
  14. Mniam! Ta owsianka wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń

 

TAGI

agrest ananas awokado babeczka babeczki banan batat baton bezglutenowe biała czekolada białko bieg biozona biszkopt borówki brokuł browni brzoskwinia budyń bułka burak buty camembert catering cele chałwa chia chilli chleb chlebek ciasteczka ciastka ciasto ciecierzyca cukierki cukinia cynamon cytryna czekolada czereśnie daktyle deser drożdże drożdżówka dynia dżem fasola figa gdzie zjeść gofry goji granat granola gruszka herbata hotcakes iifym imbir inne izotonik jabłko jagody jaja jajecznica jajo jeżyny jogurt kakao kaki kalafior kanapki kandyzowane karmel karmelizowana karob kasza kasza jaglana kasza manna kasztany kawa kefir kiwi kluski knedle kokos koktajl krem kruszonka książka ksylitol kurczak kurki len lepsza ja limonka lody lunch łosoś mak makaron makowiec maliny mandarynka mandarynki mango marchew masło orzechowe maślanka mąka arachidowa mąka dyniowa mąka gryczana mąka jaglana mąka kokosowa mąka kukurydziana mąka orkiszowa mąka ryżowa mąka sezamowa migdały miód mleko mleko kokosowe morwa motywacja mus owsiano-jaglane racuszki musli na słodko na słono naleśniki nektarynka nerkowce nie śniadaniowe obiad odżywka białkowa olej kokosowy omlet orzechy orzechy laskowe orzechy włoskie oscypek otręby owsianka owsianki papaja papryka pasta sezamowa pasta słonecznikowa pasta z orzechów laskowych pestki pesto pęczak pieczarki pieczone piernik pierogi pietruszka pistacje placki placuszki płatki polenta pomarańcza pomidor popping porzeczka postanowienia poziomki pralinki primavika psychika pudding pyłek quest rabarbar recenzja recenzje ricotta rodzynki ruskie ryż rzucam cukier sałata sałatka ser ser kozi serek homogenizowany serek wiejski serniczki sernik serock sezam siemie lniane słodkie słodko słonecznik smarowidło smoothie sok sport suszone owoce suszone pomidory syrop klonowy szczypiorek szpinak śliwka śliwki śnaidanie śniadanie tahini targi tarta toffi tofu tofurnik tort tosty trening truskawki twaróg vege wanilia warszawa warzywa winogrono wiśnie woda kokosowa współpraca wypieki wytrawne wytrawnie zakupy zawody ziemniaki żurawina

Blogger news

przepisy kulinarne

Obserwatorzy

INSTAGRAM

Instagram